alarm 993

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Is het mogelijk dat het alarm van een 993 ook reageert als er een bv. een. gsm in blijft liggen?
    Mvg
    herwig

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • bleek toch niet de contacten te zijn maar een te zwakke batterij

mijn alarm ging ook steeds af maar dat kwam nadat ik professionele siliconenspray had gebruikt op alle kontakten. Nadat ik deze terug heb gereinigd bleef het nog afgaan totdat ik het kontakt van het bakje in de middenconsole ook had schoongemaakt. Toen was het gedaan

Lang leve de schoonmoeders :respect2:

:wtf: is er nog een dochter :mrgreen:

Ok
              Bedankt en nog veel rijplezier…
              En beermetwielen..993 gekregen van schoonmoeder, 😀

Inderdaad kunnen de (geactiveerde) alarmsystemen op de GSM reageren …. en niet alleen als deze ‘over’ gaat ….

Voordeel is wel dat je niet meer snel vergeet je GSM uit de auto mee te nemen 😉

Schoonmoeder op de achterbank vergeten ????? :mrgreen:
                  ciao

Batterij te plat?

Raar, mijn gsm blijft soms in de wagen liggen en het alarm gaat enkel af als de gsm ook afgaat. Anders niet. Er zal iets anders zijn dat je alarm heeft doen afgaan vrees ik.

Het alarm ging af, zonder dat er gebeld of gsm t werd.

Ja dat zou best kunnen.

Bij mij reageert het alarm namelijk op beweging in de auto zelf.

Stond ie op trillen?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.