alarm gaat snachts aan zomaar

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 alarm gaat snachts aan zomaar

• Maker
    Discussie

• zino
    Deelnemer

wie weeet er soms waar het kan aan liggen

mijn alarm gaat s nachts gewoon aan zonder dat er iets te zien is

het rare is dit is nu de 2 de nacht op rij dat het afgaat

ge word er zot van en de buren ook

als het afgaat en ik doe hem open en dicht terug dan 1uur later begint het opnieuw

wie weet raad

of waar kan ik het afsluiten zodat het niet meer gaat tot ik een oplossing heb gevonden

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Anoniem

[quote=”zino”:1z3egv1f]ik zal hun zeggen dat ze naast elkaar moeten staan ben daar vaste klant 😆 [/quote]
        Ben eens benieuwd of hij binnengestaan heeft. ik had het expliciet gevraagd, want de laatste keer had ik niets gevraagd. gevolg: 1,5 week buiten en smerig als ik hem terugkreeg (is een zwarte).
        ps hier (san francisco) daarstraks een ferme carrera GT zien voorbij zoeven…met in zijn hielen een dodge viper.

P is bang in het donker – krijgt dus de bibber – gevolg: alarm gaat af

ik zal hun zeggen dat ze naast elkaar moeten staan ben daar vaste klant 😆

Anoniem

[quote=”zino”:2zn1suhl]het probleem is dat ik zaterdagnacht op vakantie vertrek en de porsche in het Qcarhotel op zaventem gaat
              [/quote]
              Tof, dan gaat hij daar naast de mijne kunnen staan 😀 , ik ben morgenvroeg weg en hij zal er een weekje achterblijven.

[quote=”zino”:1223vj7s]het probleem is dat ik zaterdagnacht op vakantie vertrek en de porsche in het Qcarhotel op zaventem gaat

dus die gaan daar wat problemen hebben

kan ik het alarm niet uitschakelen tot ik terug ben uit verlof 😳 [/quote]

Je kan je P toch sluiten met de sleutel (2x kort na elkaar li of re draaien) zonder het alarm aan te zetten.
                Je merkt aan het rode lampje op het dashboard en op de button waarmee je van binnen in de auto de deuren vergrendelt, dat dit niet knippert maar een tijdje blijft branden.
                Zo stalde in vroeger in de winter mijn boxster om te beletten dat op twee weken de batterij leeg getrokken werd door het alarm.

Nog snel de even langs de garage gaan dan hé…

het probleem is dat ik zaterdagnacht op vakantie vertrek en de porsche in het Qcarhotel op zaventem gaat

dus die gaan daar wat problemen hebben

kan ik het alarm niet uitschakelen tot ik terug ben uit verlof 😳

ik heb dat ooit ook gehad ‘s nachts … héél vervelend.
                      Dat kwam toen door een slecht contact aan de deurcontactjes. Bij de minste dauw of vochtigheid, maakte dat ergens plots contact en heel de buurt was wakker 😳
                      Nieuwe deurcontacten gestoken en probleem opgelost 8)

bij een van mijn moto’s waar vroeger een alarm op zat is het soms voorgevallen dat het alarm begon af te gaan als er een tijd niet mee gereden was en daardoor de batterij te laag begon te komen in spanning, waardoor de beveiliging op het alarm tegen het doorknippen van de stroomkabel begon te werken (vandaar dat die dus zelf een klein batterijtje hebben!) Dus … misschien…??

Dat is dan al een hele geruststelling .
                          Ik zou er even mee langs de garage gaan en laten nakijken .

nee we wonen hier zeer rustig en afgelegen

en er kan echt niemand aan de auto hij staat wel buiten

Ik zou het eerst en vooral niet afsluiten .
                              Staat de wagen buiten ?
                              Kunnen er andere mensen bij ?
                              Woont u naast een drukke weg ?
                              Ik heb ooit een alarm gehad dat te gevoelig afgesteld stond en ook zomaar afliep als er bvb een vrachtwagen voorbij kwam of een vliegtuig overvloog .
                              Maar het kan bvb ook zijn dat “iemand” het laat aflopen zodat je het van ellende uitzet en zo de wagen een makkelijk te stelen voorwerp wordt 💡

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.