Alarmsysteem

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Alarmsysteem

• Maker
    Discussie
  • Dag

Heb Cayman S gekocht en zou er volgens de verzekeraar een zgn CJ2 alarm moeten laten op plaatsen. Heeft er iemand ervaring met die soort alarm en/of
    zijn er bepaalde maatschappijen die dit niet eisen?

Dank,

X

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Zonder meldkamer = niet goedgekeurd voor verzekering. Wagen moet 24/24 gevolgd kunnen worden door een meldkamer.
      Het systeem zonder meldkamer is eigenlijk een track & trace systeem voor bijvoorbeeld werknemers.

Beste,

Er bestaat momenteel ook een mogelijkheid om een alarmsysteem zonder meldkamer te installeren waarbij de wagen ook traceerbaar blijft.
        Voor meer info bezoek de volgende site http://www.mylasystems.be

http://www.acrleonparc.nl/index.php?p=4 klasse 5 ook bij ons verplicht… 8)

Bijna alle verzekeringsmaatschappijen eisen dit voor een wagen boven de 50.000 Euro.

Ik heb zelf ook een CJ2 op mijn wagen staan.
              Kan me de prijs niet meer herinneren maar denk niet dat het 1.000 euro was.
              En dan is de installatie nog gedaan geweest in een officiele Porsche garage.

Je betaald inderdaad een jaarpremie maar je hebt dan wel iets meer zekerheid dat ze ooit je wagen kunnen doen stoppen of lokaliseren.

Greetz,

Plumber

ga eens bij een andere verzekeringsmaatschappij horen,een cj2 alarm wil zeggen dat je auto in verbinding staat met een meldkamer die elk moment het voertuig vanop afstand kan stilleggen,wat wel betekend dat dit een dure aangelegenheid wordt want die doen dat niet gratis
                kostprijs van dit alarm is al vlug een kleine 1000 euro,en een jaarlijkse kost van 150 tot 200 euro

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.