algemene P rijder vraag.

Home Forum Zeverhoekje algemene P rijder vraag.

• Maker
    Discussie
  • Kijk, het zal misschien wel allemaal heel erg kinderachtig lijken maar ik vraag me weleens af hoeveel een gemiddelde Porsche rijder zou verdienen netto…
    Het zal natuurlijk wel afhangen van iemand die er echt al zijn geld in steekt en welk model ze kopen (bv een Boxster of een Panamera turbo).. Maar een gemiddelde Porsche rijder die niet in een kartonnen doos leeft om zijn Porsche te kunnen betalen.

Haha, ik hoop dat ik hier een idee kan van krijgen en jullie mij hier niet gaan uitlachen :p

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • Ik ben eerder geinteresseerd in het beroep van je vader ipv in zijn loon .
      Maar met dat loon en zo’n stijging op één jaar tijd moet het wel een politieker zijn 😈

Wim

Ik heb draadje vanaf het begin gemist, anders had ik ingegrepen.
        Want dit is totaal niet passend voor op een forum.

Ik weet niet hoe de andere moderators erover denken, maar volgens mij mag deze gehele thread gewist worden.

Gooi het ook hierbij op slot, en wat op nadere info van jullie.

Dat vroeg ik me ook af 8)
          En verdient jouw vader zijn firma XXXXXX of je vader zelf? :popcorn:
          En is dat XXXXXX winst, of omzet? :music:

Wat doet je vader dat hij met die promotie zo’n sprong maakt?………….. 😉

Eerst wordt er me gevraagd hoeveel mijn vader verdiend, ik zeg het, en dan is het weer niet goed … 😯 😕 🙄

Don’t feed the trolls boys 😉

[quote=”Harley49″ post=121376]Over een salaris praat je enkel met je baas en niet met forumleden en al helemaal niet over dat van je vader. Geldzaken regel je met je accountant of desbetreffende instantie.
                  Alles heeft zijn tijd en inspanning nodig om een P te rijden.
                  Bovendien zoals een oud spreekwoord: “Echte heeren spreken niet over geld”[/quote]

+2

Die jongen is er gewoon wat mee aan’t rammelen.

[quote=”Harley49″ post=121376]Over een salaris praat je enkel met je baas en niet met forumleden en al helemaal niet over dat van je vader. Geldzaken regel je met je accountant of desbetreffende instantie.
                      Bovendien zoals een oud spreekwoord: “Echte heeren spreken niet over geld”[/quote]

+1

Over een salaris praat je enkel met je baas en niet met forumleden en al helemaal niet over dat van je vader. Geldzaken regel je met je accountant of desbetreffende instantie.
                        Bovendien zoals een oud spreekwoord: “Echte heeren spreken niet over geld”

Moet terug aan Carlito denken. 🙄

Wim

Met dit nu echt, dit zijn eigenlijk zaken waar niemand wat met te maken heeft. :what:

alles is relatief en wat je ervoor over hebt…. een “snotneus” kan zich mits een financiering en eigenlijk geen handgeld een wagen tussen de 20 en 30.000euro betalen….. is dit verstandig, tja das een andere vraag.
                              Hoe men dit betaald, bepaal je eigenlijk zelf afhankelijk hoe belangrijk jij dit vindt om bepaalde zaken hiervoor op te offeren al dan niet.

[quote=”Jefferson” post=121337][quote=”turbo S” post=121293]haha ik weet het maar hij verdiend vanaf volgend jaar ongeveer XXXXXX BRUTO

Maar mijn vraag was dus hoeveel iemand zou hebben die dat dan wel kan :p[/quote]

Wat vind je vader ervan dat je hier zulke privé zaken te grabbel gooit ?[/quote]

Hij weet dit niet, maar het werd me gevraagd 🙂

Bedankt voor alle tips en verduidelijkingen :relaxman:

En als er toch nog iemand zou zijn die er een bedrag kam opgooien hoor ik het graag 😀
                                Maar wat ik niet begrijp is, sommigen zeggen dat je met XXXXXX id maand je je er moeilijk een kan permiteren, het gem inkomen is iets van een XXXXX id maand? Ik zie eerlijk gezegd nog veel porsches rond rijden. Deze mensen zullen zoals reeds vernoemd in een andere reactie(s), toch zouden zij dan veel meer moeten verdienen dan 10.000 id maand, allemaal.
                                Ik ben hier natuurlijk ook niet bezig over Perfect gerestaureerde 550 of een 356 ofz
                                Ik heb het bv overveen 2dehands 997 carrera s uit 2007, voor 35000 of misschien een nieuuwe Cayenne V6 …

[quote=”turbo S” post=121293]haha ik weet het maar hij verdiend vanaf volgend jaar ongeveer XXXXXX BRUTO

Maar mijn vraag was dus hoeveel iemand zou hebben die dat dan wel kan :p[/quote]

Wat vind je vader ervan dat je hier zulke privé zaken te grabbel gooit ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.