Tuurlijk handig om wat knaken achter de hand te hebben om een knappe aan te schaffen, maar daarnaast indeed passie en prioriteit van maken. Ik zeg altijd, een mooie luchtgekoelde 911 is onbetaalbaar, en dan vooral het rijden, de ervaring van de grote motoren en het directe contact met de weg. En ‘s nachts voel je je piloot in je eigen vliegtuig, mooi man die klokjes in donker, het geronk door het openstaande achterluikje!! Ik bedoel maar, wat kost een gemiddelde vrouw, een paar kinderen, een hond, een boot,een wereldreis of een nieuwe keuken… :drink:
Paar maandjes terug onze bmw cabrio verkocht, we werken vanuit huis en hadden 4 auto’s, allemaal 6 cilinders van 2 lt to 4 lt (dolletjes, beetje overdreven misschien, maar rijdt zo lekker), 911, 2x bmw en een Jeep. Maar dat wagenpark (goed onderhouden) kostte per saldo (in mijn beleving dan) niet meer dan 1 aardige directieauto, die dan elke 3-5 jaar vervangen wordt voor een nieuwe of jonge 2e hands.
Ofwel, als je een goeie hebt, heb je er in mijn beleving per saldo minder kosten aan dan een gemiddelde burgerbaggerbak. Moet je wel een goeie hebben. Heb vanuit ervaringen van bevriende oud-911 rijders wel begrepen dat niet elke 911 halleluja is. Als je een gare koopt, kun je daar heel veel ellende mee ondervinden.
2 Dingen van belang met 911 rijden. Je moet de eventuele bekeuring zonder blikken of blozen kunnen schuiven. En als er wat stuk gaat, dan direct vervangen of auto in de wacht zetten tot je de reparatie ervoor over hebt. :salut: