Ali expres

Home Forum Zeverhoekje Ali expres

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ontdekt door de madam vanavond: blijkbaar zijn er onderdelen te verkrijgen via Ali expres…. 😀 😀 😀

Wie durft?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • 123

ik bedoel dat meer in de zin van : dan scheur je je broek ook niet als het rommel blijkt te zijn.

Chinesen produceren vaak onder het motto van chabbeduo
      ‘ ‘t zal wel goed genoeg zijn”

https://aeon.co/essays/what-chinese-corner-cutting-reveals-about-modernity

[quote=”vandamme” post=259652]Koop niks dat meer kost dan de import limiet 20 euro[/quote]
        Of wat ik dikwijls doe, is de verkoper vragen om $20 of minder te “declareren” op het pakket. De meeste doen dat ook effectief zo. Na +400 zendingen van Mr Ali 😆 nog maar één keer douane kosten gehad.

123

de vervang sleutel behuizing voor de 9×7 is prima

https://nl.aliexpress.com/item/3-Button-Key-Shell-Fob-Replacement-Case-for-Porsche-Boxter-911-Cayman-Kit/32815887719.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.ZuP484

beter dan het origineel, vergt wel wat handigheid om de transponder over te bouwen, maar op zich no big deal.

Voor de rest , dingen op Aliexpress moet je pakken voor tgeen ze waard zijn : niet veel. Koop niks dat meer kost dan de import limiet 20 euro.
          En ga er vanuit dat je af en toe eens iets verkeerd of slecht afgewerkt krijgt.

als dat zo is, tis geen avance om te zegen bij de verkoper, want die zegt dan gewoon, ok, stuur het terug en dan refun ik je.

Maar de verzendkosten zijn dan duurder dan het geen je besteld had.

airsoft en andere klein gerief moet je daar komen ,want de lokale handelaren doen het ook en doen gewoon maal 3 op de prijs.

bv een USB endoscope gekocht, kabel van 4 meter, plug in usb poort en verschijnt als webcam op je laptop.

prima om geweer loop met te chekcen of door bougie gat naar cyllinder/zuiger te kijken

5 euro betaald

Vacuum rem bleed kit, 20 euro of zo
          een banden reparatie kit, om zelf tap in band te steken 16 euro

Ik zou daar geen kunststof spoiler kopen om op een 911 te vijzen.
          Toch zeker niet met het gedacht dat het perfecte pas en finish zal hebben. Enkel als je zelf de kennis hebt om het ding bij te schaven waar nodig om het passend te maken, en dan de gelcoat en spuitwerk te doen.

XXX

Zelf nog geen ervaring mee omdat ik het niet betrouw.

Je moet dat eens ‘goegelen’, dan kom je op;
            [i]Kwaliteit producten minder, maar service goed!

Kwaliteit van de producten moet je gewoon niet te veel van verwachten. Maar mocht het product niet overeenkomen met de werkelijkheid of als iets stuk is, moet je gewoon een geschil openen. En als je netjes een bericht stuurt naar de verkoper VOORDAT je een geschil opent zullen ze dit nog meer waarderen. en mocht het niet naar wens zijn kun je ze “dreigen” dat je een slechte review achterlaat, want dat schaadt hun bedrijf enorm. De service van Ali Express zelf is echt wel gewoon goed. Maar je moet gewoon weten wat je moet doen als je product niet helemaal goed is. Geschil openen, eventueel foto toevoegen van je product als bewijs en klaar is kees. Je krijgt je geld gewoon terug 🙂 Ik heb in ieder geval tot nu toe wat flut was altijd terug gehad. Maar als iets goeds is zet ik dit zeker in een review 🙂 Ik ben in ieder geval niet bang om via Ali te kopen. Maar ik zou geen producten boven de 30 euro kopen anders moet je waarsschijnlijk invoerrechten betalen.
            [/i]
            succes

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.