Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › ALLE ARTEN ENTENBÜRZEL – THE HOME EDITION
- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
DST, dit is geen teaser meer hé, eerder een pornofilm zonder beeld, alleen maar ooee en aaah… 👿
Fotooooooooooooooooooo’s 😀Ben benieuwd om hem een van de weken tegen te komen, maar jou kennende zal hij er wel top uitzien en rijden. Qua kleur stelling echter … een RS mag een pittig kleurtje hebben niet? Trouwens staat dat veel mooier naast de Walker 🙂
Buitenkant, niet veel
1. Grootste effect zit hem in het verlagen
2. Mega Porsche sticker op de voorruit blijft (uit noodzaak want zonneschermkes zijn gesneuveld in de zoektocht naar minder gewicht)
3. Ducktail blijft voorlopig al was het maar dat ik anders den titel van deze topic moet aanpassen. Body kit is voor de rest dik in orde.
4. 16″ Fuchs mogen blijven. Zeker, nu dat ik de prijs weet van het ‘enige’ alternatief :respect2:denk dat je deze bedoelt ipv Johnny
on topic: het ziet er weer veelbelovend uit, benieuwd wat je met de buitenkant gaat doen?
Op den deze zitten remmen op van een 964, stopt dus heel wat beter dan de MW met zijn S-remmekes
Bijkomend is de vorige eigenaar van de SC ook minstens even ver (of zelfs wat verder) gegaan qua gewichtsbesparende maatregelen dus zeker ook geen gewichtsnadeel.Over de rest kan ik momenteel nog geen uitspraken doen (zie lijst met ‘kleine werken’ waarvan er enkele toch impact zullen hebben op het rijgedrag), maar voorlopig zijn de verwachtingen – op basis van eerste ritjes zondag jl. – (erg) hoog 😀 :
Extra PKs, geen gewicht, goede remmen, upgrade ophanging (Bilstein incl) klein onbekrachtig stuurke, shortshifter enz.
Dit wordt een snelle scherpsturende kart mag ik hopen :driver:
De Magnus zal moeten oppassen of hij gaat de verkoop in :censored: :engeltje:PS: “Johnny” is my middle name :coolness: .
Ik zal deze keer het woord “tuning” niet gebruiken…
Punt 9: niet doen, je moet er wat voor over hebben. Boek anders wat gymnastiek sessies. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat je een stijve plank bent…Mooie aanwinst weeral! Hoe rijdt dat nu vergeleken met de Magnus?
Onder het moto “alles kan beter” de voiture al maar binnen gedaan voor wat kleine werken:
1. Kogelgewrichten vooraan (van de 930 Turbo, als ik mij goed herinner?) :driver:
2. Terug op ‘normale’ rijhoogte zetten (lees: 1 mm boven blakste vd keuring) :loser:
3. Short-shifter plaatsen en open werken (zoals in mijne Magnus) 💡
4. Afstelling gaspedaal want vandaag vinden we niet alle 260 pk’s terug :engeltje:
5. Stoelen 3cm lager installeren :popcorn:
6. RS tapijt (ipv geen behoudens wat aluminium plaatwerk als ‘mat’) 🙄
7. RS deurpanelen (idem – nu ook van dat aluminium plaatwerk) 🙄 , boxen en elektrische ruiten laat ik wel zitten denk ik
8. Elektrische ruit bestuurder dan wel laten maken (schakelaar doet het niet altijd) en afregelen (nu beetje windgeruis)
9. Deels verwijderen rolkooi zodat ik iets of wat fatsoenlijk kan in & uitstappen :ass:Twijfel twijfel, dus voorlopig on hold
10. RS-look stoeltjes = ik vind ze prachtig :lekker: en zet zitten perfect, maar er staan net nieuwe, goed-zittende SPARCO ’s in. Met verstelbare rugleuning dan nog wel, dus gemakkelijk om iets achterin te gooien.
11. Rubber vooraan (nu een ‘gaas’ grill: staat wel cool aan de kofferklep maar onder de koplampen zit er visueel iets niet 100%)
12. Ducktail vervangen door Whaletail zodanig dat de 1974 RS look compleet wordt. Maar ja ik zie de Ducktail veel liever? :think:
13. Lakwerk is 10 jaar geleden herdaan en nog perfect. Het is te zeggen op 1 klein plekje na en dat valt dan op natuurlijk… 😕En hopelijk eind volgende week, meer foto’s
Het zal nog ff bij ne teaser blijven
Oto raakte op de keuring niet over he balkske :engeltje:
Dus heeft de verkoper hem wat moeten verhogen
De gasten in zijn garage denken precies wat zwart wit (weten precies niet dat er veel – 50 tinten? – grijs bestaat precies). Soit, hij staat nu op Parijs-Dakar hoogte. :bounce: Hij was wel direct goed gekeurd nu :sarcastischBedoeling is dat hij dezelfde stance gaat krijgen als de Magnus, maar we gaan deze werken combineren met wat upgrades ( wachten momenteel op de stukken) :think: :up: :happydance:
Proficiat, ziet er een top modelleke uit, al is’t meer een teaser dat je presenteert :think:
Ik had horen ronken dat er iets anders onderweg zou zijn. van een verrassing gesproken … :up:
er moet toch iets zijn met forummers die kiezen voor een drieletterige nickname waarin een S voorkomt en een fetisj voor het kopen van porsches.
er lijkt een overdosis oestrogeen in het spel die werkt zoals aantrekkingskracht op schoenen en sjakossen zou daar ook geen AAA antie-aankoop-afkickcentrum of zelfhulpgroep voor bestaan :engeltje:iig dikke fili met je aanwinst :respect2:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.