Alle hulp welkom!

Home Forum Zeverhoekje Alle hulp welkom!

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag jullie hulp inroepen om een foto wedstrijd te winnen op Autogespot 😈

Het gaat om foto’s van afgelopen Gumball 3000 in Amerika.

Enkel de eerste plek heeft prijs :first: , en de prijs is er niet naast mijn gedacht: 1000$ :lekker: :drink:

Vandaar wou ik jullie vragen jullie stem uit te brengen op mijn foto :mrgreen:

Het gaat om deze Lamborghini Aventador LP700-4 waar stoom uit de neusgaten van komt.

Jullie kunnen jullie stem uitbrengen op deze link: http://www.autogespot.nl/poll/vote-for-best-gumball-spot/2

Daarna krijgen jullie een email om de stem te bevestigen!

Alvast enorm hard bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
    • Thx gasten!

En als ik naar de volgende RLC kom dan zal ik zeker en vast een :drink: :drink: trakteren!

Maar eerst ga ik mezelf tegoed doen aan een Imac :relaxman: om de foto’s nog wat beter te kunnen beoordelen en in orde te maken :first:

Proficiat met je :first: plaats :drink:

we love it when the plans come together, nietwaar Mushie? 😀

Dikke proficiat :respect2:
            Dat kost u wel een :drink: op de volgende RLC .

proficiat :drink:

:applaus: :applaus: :applaus: :drink: :drink: :drink:

proficiat :first:

:applaus: :applaus: Proficiat :applaus: :applaus:

:drink: :first: :first: :drink:

Jaaaa zenne, de centjes zijn binnen :relaxman:

Ik wil jullie hier allemaal enooooorm hard bedanken voor jullie steun en vooral stemmen!

Zonder jullie hulp had ik die eerste plek nooit kunnen halen/behouden.

Mijn eeuwig respect daarvoor :respect2: :respect2:

Ze komen goed van pas, want kheb net men wagen terug gaan halen bij de carrosserie nadat ze heel de bestuurderskant hadden bekrast.

Algoed had ik nog 2weken men omnium alvorens ik naar een gewone verzekering overstapte.

Nu hebben we een zo goed als nieuwe wagen & een leuk zakcentje :driver:

Vrijdag de 13de noemen ze zoiets dan :first:

keep us posted m8

En Philippe hoe is de westrijd afgelopen ❓

Heb je de :first: plaats kunnen behouden?

Voor die enkeling die hier nog niet had gestemd

Stemmen kan nog tot Vrijdag 12u

:respect2: :respect2: Iedereen hier enorm hard bedankt voor jullie steun en stemmen!! :respect2: :respect2:

(voorlopig sta ik nog op de eerste plek, hopelijk houden we dat zo tot morgen middag :first: )

:respect2: :respect2: :respect2: :respect2:

Geweldig!

Ok gestemd, nu maar hopen dat je de hoofdprijs hebt. Succes man!

gestemd :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.