Alle hulp welkom!

Home Forum Zeverhoekje Alle hulp welkom!

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag jullie hulp inroepen om een foto wedstrijd te winnen op Autogespot 😈

Het gaat om foto’s van afgelopen Gumball 3000 in Amerika.

Enkel de eerste plek heeft prijs :first: , en de prijs is er niet naast mijn gedacht: 1000$ :lekker: :drink:

Vandaar wou ik jullie vragen jullie stem uit te brengen op mijn foto :mrgreen:

Het gaat om deze Lamborghini Aventador LP700-4 waar stoom uit de neusgaten van komt.

Jullie kunnen jullie stem uitbrengen op deze link: http://www.autogespot.nl/poll/vote-for-best-gumball-spot/2

Daarna krijgen jullie een email om de stem te bevestigen!

Alvast enorm hard bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • Net gestemd

Voor de weinige die hier nog niet gestemd hebben, het is nog mogelijk tot en met donderdag!

Spread the word :drink:

:respect2: :respect2: Nogmaals dank! :respect2: :respect2:

[quote=”luc993cabrio” post=101886]Net gestemd :first: :first: :first:[/quote]

:respect2: :respect2: :respect2:

Net gestemd :first: :first: :first:

[quote=”de zwarte pijl” post=101880]je hebt mijn stem ook,prachtige foto’s :applaus:[/quote]

Dank u dank u! :respect2: :respect2:

je hebt mijn stem ook,prachtige foto’s :applaus:

[quote=”porsche” post=101854]Philippe jij stond wel echt op de eerste rij :applaus:

Top foto’s man …[/quote]

Hehe ja korter moest ik ni komen 🙂

Thx, vooral ook te danken door de toegang die ik had, anders had het een heel pak minder geweest.
                  Nu hopen da we die 1000$ nog winnen en dan is heel de “once in a lifetime experience” helemaal perfect! :drink:

Philippe jij stond wel echt op de eerste rij :applaus:

Top foto’s man …

[quote=”porsche” post=101839]Ja “The Hoff” das ook vergane glorie hé. Die probeert links en rechts nog wat in de picture te komen met dergelijke zaken of door zat te zijn.
                      Hij woont momenteel in Duitsland omdat men hem daar nogal smaakt met smartlap liedjes op de talrijke zuipfestivals die Duitsland rijk is.[/quote]

Moet wel zeggen da hij daar toch nog immens populair is.
                      Het volk ging echt uit hun dak als ze die zagen. Crazy Americans :relaxman:

Hier eentje van de Maximillion & The Hoff en de nieuwe generatie Gumballers.

Buttsy Butler
                      Pritchard (van Dirty Sanchez)
                      en The Dudesons

59.jpg

Ja “The Hoff” das ook vergane glorie hé. Die probeert links en rechts nog wat in de picture te komen met dergelijke zaken of door zat te zijn.
                        Hij woont momenteel in Duitsland omdat men hem daar nogal smaakt met smartlap liedjes op de talrijke zuipfestivals die Duitsland rijk is.

Hier nog een fotoke van de Gumball familie 😉

58.jpg

En ook nog eentje van The Hoff :drink:

35.jpg

En voor diegene die Eve niet moesten kennen:

Eve is een Amerikaanse artieste en actrice die haar carrière begon als rapper in de late jaren negentig, eerst bij Aftermath, Dr Dre’s label en daarna bij Ruff Ryders, waar ze haar debuutalbum ‘Let There Be Eve … Ruff First Lady Ryders’
                            Het album was een enorme hit, en werd de eerste vrouwelijke rap album die op N° 1 stond in de US Billboard 200. Eva heeft gewerkt met ontelbare Hip Hop bekenden zoals The Roots, Pharrell, Zwitserse Beatz, DMX en Dr Dre.

Haar meest opmerkelijke hits die iedereen waarschijnlijk wel kent zijn zijn “Who’s That Girl ‘en’ Let Me Blow Ya Mind ‘met Gwen Stefani.

Ze heeft ook in verschillende films gespeeld.

Eva is een nieuw lid van de exclusieve ‘Gumball familie’ sinds 2010.

[quote=”porsche” post=101768][quote=”Philippe Collinet” post=101754]
                              Bij welke foto is dit dan? Het gaat om de Cars SLS. [/quote]
                              Klik hier derde foto

En je laatste foto, op die pagina, je weet toch wie die beauty is die je getrokken hebt :D[/quote]

godmiljaar, de verkeerde foto geladen dus :censored:

Jaja, da weet ik mor al te goed 😉 EVE :lekker: :lekker:

Sta ik nog met op de foto :mrgreen:

[quote=”Philippe Collinet” post=101754]
                                Bij welke foto is dit dan? Het gaat om de Cars SLS. [/quote]
                                Klik hier derde foto

En je laatste foto, op die pagina, je weet toch wie die beauty is die je getrokken hebt 😀

Geweldig! :first:

Nogmaals bedankt mannen! :respect2: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.