Alle hulp welkom!

Home Forum Zeverhoekje Alle hulp welkom!

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag jullie hulp inroepen om een foto wedstrijd te winnen op Autogespot 😈

Het gaat om foto’s van afgelopen Gumball 3000 in Amerika.

Enkel de eerste plek heeft prijs :first: , en de prijs is er niet naast mijn gedacht: 1000$ :lekker: :drink:

Vandaar wou ik jullie vragen jullie stem uit te brengen op mijn foto :mrgreen:

Het gaat om deze Lamborghini Aventador LP700-4 waar stoom uit de neusgaten van komt.

Jullie kunnen jullie stem uitbrengen op deze link: http://www.autogespot.nl/poll/vote-for-best-gumball-spot/2

Daarna krijgen jullie een email om de stem te bevestigen!

Alvast enorm hard bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • juist gestemd op u 😀

Ook gestemd (op jou :mrgreen: )

Succes ! :first:

[quote=”porsche” post=101752][quote=”Philippe Collinet” post=101741]
          De nummerplaat van die Belgische wagen is idd op vraag van de eigenaar eraf gehaald.
          [/quote]
          Ter info Philippe, je bent nog bij 1 foto de plaat vergeten te wissen. Anders heeft het geen zin hé.[/quote]

Bij welke foto is dit dan? Het gaat om de Cars SLS.

De 599 GTO kent iedereen nu toch wss, daar is het niet echt bij nodig. Maar soms staat het leuker op de foto 😉

Dank u! :respect2:

U mag u paspoort ophalen bij het verlaten van het stemhokje 😉

[quote=”Philippe Collinet” post=101741]
              De nummerplaat van die Belgische wagen is idd op vraag van de eigenaar eraf gehaald.
              [/quote]
              Ter info Philippe, je bent nog bij 1 foto de plaat vergeten te wissen. Anders heeft het geen zin hé.

Knappe foto’s :first:

stemplicht volbracht.

Thx! 😀

Het was idd een hele indrukwekkende beleving 😯
                  Was men eerste keer dat ik naar NYC op reis ben geweest en dat in combinatie met de start van de Gumball 😯 :lekker:
                  Ja, je kan het slechter treffen als autoliefhebber 😉
                  Ik had daar dan ook via de eigenaar van de 599 GTO perstoegang tot de wagens bij de start :relaxman:
                  Jammer genoeg hadden ze, toen ze effectief vertrokken, geen persbox of wat dan ook voorzien, 🙄 dus was het trek en duwwerk om toch nog een goed plekje te vinden voor de foto’s.
                  Ben uiteindelijk 2 blokken verder gelopen en daar kon ik ze dan zien komen en draaide ze voor men neus de straat in waardoor ik ook achterkant foto’s kon nemen 😈

Heb normaal gezien binnenkort er een photoshoot mee, van zowel de als Cars gewrapte SLS als met de 599 GTO. Dat zal ook leuk worden :driver:

In elk geval, het is geweldig dat ik zoveel steun en stemmen krijg van hieruit :respect2: :respect2:

keep ’em coming! 😉 :first:

Philippe

Mijn stem is ook verstuurd, ik vind dit een kleine moeite en heb vorig jaar ook eens met veel succes beroep gedaan op het forum voor stemmen voor mijn zoon.Het ene plezier is het andere waard en ik vind dat iedereen deze kleine inspannig zou moeten leveren.
                    By the way, het moet wel indrukwekkend geweest zijn om te zien en ik heb genoten van de prachtige foto’s.

Beste Philippe,

Allemaal top foto’s die je hebt getrokken. Mooi, mooi ….
                      Grappig dat je de Belgische plaat hebt gewist, of was dat op vraag van de eigenaar.
                      Het is nochtans een bekende wagen is.

Diverse mooie wraps, de Bugatti’s en de Lambo’s ….

Ik denk dat dat voor vele een droom is 😀

Volgend jaar 30000£ inschrijvingsgeld 😯

Dan kan je beter aan een modball ofzo meedoen, kost maar 1/100ste ofzo van de Gumball.

In elk geval,

allemaal al hartelijk bedankt voor de steun! :respect2: :respect2: :respect2:

das mijnen droom seh , daar eens aan meedoen

Mercikes! :respect2:

done 😉

Thx! 😀

Ja ik denk dat er maar 1 P meedeed aan deze editie :wtf:

deze:

Knap, :applaus:
                                  Het valt me wel op dat er weinig Porsches bij zijn.
                                  Ciao,
                                  Luc

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.