Allo

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche vrienden, ik ben Steve ben 26jaar en ben al van mijn 7 jaar een enorme Porsche fan. Ik en mijn vrouwtje hebben besloten om binnen de 5 jaar op zoek te gaan naar een 356 replica, ja ik weet het, het is replica maar ik vind het model ( de 993 gt2 is natuurlijk het mooiste model 😀 ) één van de mooiste modellen. Ik heb al wat zoekwerk verricht en het lijkt goedkoopst te zijn door er ééntje van Amerika te laten overkomen.
    Ik ben woonachtig in Aalst, is er toevallig iemand in de buurt die een 356 heeft om eens te komen bewonderen? Omgeving Leopoldsburg ( Limburg) is ook goed( ik ben oorspronkelijk van Leopoldsburg). Als je meer info hebt over de 356 is het ook van harte welkom.

Alvast bedankt

Mvg Steve

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • @Mark ,inderdaad bij Beerens stond er een .Hij heeft er meer dan 1 jaar gestaan .Heb hem persoonlijk gezien en de prijs was niet in verhouding met de wagen .
      Stevio er is hier al veel geschreven ,veel info gekregen .Niets overhaast beslissen . 😉

idd een feit. Op dagelijkse plaat is het haast niet te doen…enkel enkele apal speedsters zijn op dagelijkse plaat. Die kan je nog steeds op normale plaat zetten. Moet je zoeken en vinden maar zijn niet goedkoop, bij de beerens classic (bij gert beets) stond er onlangs eentje. Zoals reeds gezegd kan je daar een leuke 993 cab voor kopen. Dan lijkt die van Terrum (geert) hier op het forum een koopje….
        Echte tov replica…… Het model is idd toppie maar de rest is, tja…
        En een porsche is en blijft een porsche, oud, nieuw, versleten, topstaat, die badge geeft em het echte karakter.
        Daarom liever een echte (mss nt de speedster) dan de onechte.

Welkom geheten hier :drink:

Welkom
            Veel plezier in je zoektocht
            Ik persoonlijk zou kijken voor een echte
            Have fun

[quote=”Pascal4s” post=97380]Ik kan fout zijn, volgens mij ga je zo’n replica niet makkelijk op nummerplaat krijgen, …
              Of je zou een PGO moeten kopen.
              Succes![/quote]

Wel gemakkelijk oldtimer maar idd niet dagdagelijks…

Ik kan fout zijn, volgens mij ga je zo’n replica niet makkelijk op nummerplaat krijgen, …
                Of je zou een PGO moeten kopen.
                Succes!

welkom op het forum, en veel succes in je zoektocht (maar ik zou persoonlijk ook gaan voor een echte)

welkom op het forum,denk goed na voor aankoop replica,krijg je later aan de straatstenen niet meer kwijt,kost ook veel geld voor wat het is;voor dat bedrag heb je een mooie 993,en deze blijven waard vast grJB

dit model heeft mij ook al héééél lang aangesproken. Heb ooit nog es op het punt gestaan de widebody van Mcklusky over te nemen.

Was Geert es niet gaan kijken naar die van het andere forum? Ziet er anders wel netjes uit met de hardtop erop.

Hoi Steve,

Welkom hier en veel geluk in de zoektocht naar zo een mooie replica.

XXX

Succes met de zoektocht.
                          Ik zou zeggen, veel gaan kijken en veel lezen alvorens te kopen :relaxman:

Welkom & mooie keuze!
                            Mij doet het ook wel iets … echt (onbetaalbaar) of replica!
                            Succes met de zoektocht!

Van harte welkom hier :applaus:
                              Op zich niets mis met de aanschaf van een 356 replica .
                              Vele van die replica’s zitten en blijven zitten rond de 30000 euro .Mi blijft de prijs vrij stabiel maar teveel geld voor wat het is .Enkele aanpassingen maar te weinig om te zeggen ja dat is het .
                              Rocco jouw antwoord : spijkers met koppen .

Welkom, als je het hier lang volhoudt ga je een echte willen :mrgreen: :relaxman:

welkom en succes met je zoektocht

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.