Allo

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche vrienden, ik ben Steve ben 26jaar en ben al van mijn 7 jaar een enorme Porsche fan. Ik en mijn vrouwtje hebben besloten om binnen de 5 jaar op zoek te gaan naar een 356 replica, ja ik weet het, het is replica maar ik vind het model ( de 993 gt2 is natuurlijk het mooiste model 😀 ) één van de mooiste modellen. Ik heb al wat zoekwerk verricht en het lijkt goedkoopst te zijn door er ééntje van Amerika te laten overkomen.
    Ik ben woonachtig in Aalst, is er toevallig iemand in de buurt die een 356 heeft om eens te komen bewonderen? Omgeving Leopoldsburg ( Limburg) is ook goed( ik ben oorspronkelijk van Leopoldsburg). Als je meer info hebt over de 356 is het ook van harte welkom.

Alvast bedankt

Mvg Steve

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Welkom… en succes!

Wim

Welkom Steve, en succes met de zoektocht.
        Die van de fiscalist heb ik het echt gezien, en dit is een zeer mooie, uhhh 2 jaar gelden toch. 😉

Allo Steve, zo te zien van een goed bouwjaar :drink:
          Deze staat bij een garage hier in de buurt, moet zeggen dat carrosserie en interieur er “gelekt” uitziet.

PB

Binnen 5jaar, ach da’s amper een 12duizend/jaar sparen om u een echte te halen. :mrgreen:

😀 Mooi, maar ik ga rustig zoeken tot ik echt de perfecte voor mij vind, alvast merci voor de link.

Mvg Steve

:respect2: Ik hoop dat ik mijn droom kan verwezelijken, kijk er al naar uit 😆

Alvast merci
                Steve

Allo,

Moest ik in de markt zijn, ik zou eens naar deze gaan kijken:

Welkom hier Steve,

je bent hier op het juiste forum beland om je droom te laten verwezenlijken 😉

:drink:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.