Allu instaplijsten ( Boxster )

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Allu instaplijsten ( Boxster )

• Maker
    Discussie
  • zoek nog steeds instaplijsten voor onze Boxster,wel al veel brol tegengekomen 😕 cry: weet er iemand iets beter prijs/kwaliteit 😉

Boxster

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Hierbij de lang beloofde foto …

Ik heb wel een fotoke ergens zitten,morgen eens zoeken achter die foto’s,dan zet ik er eentje hier neer ok 😉

Greetz Boxster.

Kan er daar iemand eens foto’s van posten? Ik was eerst van plan carbon instaplijsten te kopen, maar ik wil deze ook graag zien.

Ik lever dan ook geen brol hé 😉

😉 Ik heb er ook een setje van onze Luc in zitten ,heel tevreden van

Greetz Boxster.

‘K weet het, ‘k weet het … ik moet eens een fotoke nemen. Afgelopen weekend prachtige toer gedaan (POCA tuurlijk), maar de wagen moet nu eerst even gepoetst worden voor ik ‘m op foto vastleg. De foto’s volgen! Beloofd.

[quote=”Pascal”:1jfxf2n9]Luc heeft gisteren ALU INSTAPLIJSTEN in mijn P. geplaatst. Ziet er erg mooi uit! Je zou haast met je deuren open willen rijden 😆 😆 😆 Fotootjes volgen binnenkort! 8) [/quote]

Awel, ben wel eens benieuwd die te zien feitelijk 😀

Dit is leuk om te mogen lezen 😆 weer en tevreden klant 😀

Luc

Luc heeft gisteren ALU INSTAPLIJSTEN in mijn P. geplaatst. Ziet er erg mooi uit! Je zou haast met je deuren open willen rijden 😆 😆 😆 Fotootjes volgen binnenkort! 8)

Dus indien interesse mail me maar

Ja mannekes ik heb hier en setje instaplijsten liggen waarop boxter staat vraagprijs 70 euro, ze zijn in goede staat de foto’s volgen

[quote=”Number1″:1d02890f]twas weer te denken he!
                            awel Koen,da zou e goe idee zijn man…[/quote]

Ik kan ze naar lang zoeken toch leveren die instaptreden in aluminium gepolijste voor 272.25 euro 😉

Luc

Vraagske: al die blinkende dingen, was dit als optie te verkrijgen bij de aankoop van een nieuwe 993?

Heb op m’n Rover 75 ook zo’n instaplijsten met het merk erin gegraveerd, is mooier dan zwarte plastiek maar met de Cabrio zweer ik bij originele model aanpassingen vandaar mijn vraag…

[quote=”Number1″:3ij84ju0]twas weer te denken he!
                                awel Koen,da zou e goe idee zijn man…[/quote]

Alsniemand ze verkoopt zou dat wel eens een hot item kunnen worden 😉

Kassa Kassa 😆

Ja daar kan ik niets aan doen hé dat FVD deze niet wil verkopen 😕 lol: , ik laat wel iets achter bij de Koen 😉 .

Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.