ALOIS RUF

Home Forum Porsche Talk ALOIS RUF

• Maker
    Discussie
  • Heb net een telefoontje gekregen van Mark 986 onze mede moderator op het forum, de lucky bastard is op dit moment een praatje aan het slaan met Mr. Ruf !!! Meer nieuws en details krijg je waarschijnlijk straks van hem…

8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”ppp 356″:2ytjlz8f]Was naar aanleiding van wat extra informatie over de compressor voor op de 996 en 997.

Ben toch van plan om na de winter eens een kijkje te gaan nemen 8) [/quote]

Ik heb ook geïnformeerd en heb ook een liefdesbrief ontvangen 8)

Een RUF is wel een droom voor mij, die kompressor is dan een (dure) tussenoplossing…

Gelukzak… Wou dat ik ook zo een “liefdesbrief” kreeg. 😉

Anoniem

Herr Ruf was bij ons in de garage voor een porsche. Daar ie hier was en mijn collega wist dat er in de audi showroom een porschehartje klopt heeft ie me voorgesteld 🙂 )

dan ga ik zeker mee !

Zo’n bedrijf zou ik ook eens dolgraag bezoeken.
              Een ritje hoeft nog niet eens voor mij daar mijn portemonnee dat toch niet kan betalen.
              Maar gewoon om het bedrijf hun wagens en de projecten te zien war ze aan bezig zijn.

da toch normaal dat je altijd welkom zijt
                anders zou hij niet lang klanten trekken denk ik

Was naar aanleiding van wat extra informatie over de compressor voor op de 996 en 997.

Ben toch van plan om na de winter eens een kijkje te gaan nemen 8)

[quote=”ppp 356″:1bwhuyu1]Gewoon even mailen naar Ruf, en dan ben je welkom. 😉

For any further questions please feel free to contact me any time. I will be happy to assist you further.

And should you come in our area, please feel free to visit our facilities. We would love to have you here and to give you the chance for a test drive with one of my colleagues.

Kind regards from Pfaffenhausen,

Claudia Mueller

[/quote]

Dat is juist een liefdes brief zoals ik dat hier lees 8)

Gewoon even mailen naar Ruf, en dan ben je welkom. 😉

For any further questions please feel free to contact me any time. I will be happy to assist you further.

And should you come in our area, please feel free to visit our facilities. We would love to have you here and to give you the chance for a test drive with one of my colleagues.

Kind regards from Pfaffenhausen,

Claudia Mueller

Mr. Ruf ? carrera motors in gent is daar toch invoerder van ? Mark leg eens uit hoe en waar heb je deze persoon gezien ? 😕

seg Mark…hoe zijde daar in geslaagd he? *benieuwd*

Ik had daarstraks al een telefoontje van een fiere persoon 😉
                            Dan had niet enkel ik een gelukkige dag 😀

en ik voel me als een jaloers manneke… wat had ik dat graag gezien… gelukkig heeft Mark genoeg pics genomen ! ik kan haast niet wachten…

Anoniem

echt toffe mens. ruim foto’s genomen van de RT12…. in levende lijve kunnen zien en aanraken. Deze was een testwagen met een compressor. Bij 50km/u in 6de versnelling trekt dat beest dus nog…..

Foto’s volgen!!!
                                Ik voelde mij als een kleine in nen hééééle grote bollenwinkel 🙂 -):-)

[quote=”mcklusky”:1o9xodlu]Heb net een telefoontje gekregen van Mark 986 onze mede moderator op het forum, de lucky bastard is op dit moment een praatje aan het slaan met Mr. Ruf !!! Meer nieuws en details krijg je waarschijnlijk straks van hem…

8) [/quote]

😯 😯 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.