Als het geen Porsche mag zijn…

Home Forum Zeverhoekje Als het geen Porsche mag zijn…

• Maker
    Discussie

• Erwin Verdonck
    Deelnemer

Met welke wagen zouden jullie waarschijnlijk rondrijden indien er geen Porsche zou zijn?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • Voor mij geen amerikaan (totaal geen interesse)
        :puke:

Maar wel =>

– lancer evolution
        – Bmw z3M , z1
        -Lotus elise , exige
        – Honda S2000 , nsx
        – cosworth RS500 (mint en orgineel anders niet 😀 )

Ford Focus RS
          Lancia Delta HF Integrale

[quote=”Ive” post=230459]Als het geen Porsche mag zijn, geef mij dan maar een Audi R8 of Audi RS6.
            Maar met mij budget kan er nog net een Audi RS3 af :happydance:[/quote]

De nieuwe? :coolness:

Ive

Als het geen Porsche mag zijn, geef mij dan maar een Audi R8 of Audi RS6.
              Maar met mij budget kan er nog net een Audi RS3 af :happydance:

De thread “Als het geen Porsche mag zijn” in de categorie “Zeverhoekje” leek mij een prima alibi om mijn exclusieve DD (zeer zeldzaam in België) eens te adverteren hier:

edge09.jpg

En als dit alibi op zich niet zou volstaan voor de mods: ruilen met een 997 Cabrio behoort ook tot de mogelijkheden 😀

Heb hier met plezier 1,5 jaar mee rondgebold :driver: en menige verwonderde blikken 😯 gehad van autoliefhebbers. Mijn oude liefde bleek echter te sterk, heb terug een X5 besteld nu de hybride fiscaalvriendelijke versie uit is.

Ik vind dat er eigenaardige keuzes gemaakt worden. Iets als een BMW M2 kan mij ook wel bekoren, maar wat mij aanspreekt in de Porsche is de perfecte mix van

• afmeting: niet te groot, je hoeft geen schrik te hebben om een tegenligger te kruisen in een smalle straat en parkeren lukt prima
                  • afmeting: niet te klein want een bepaalde mate van presence mag er zijn (looking @ you, Alfa 4C)
                  • een super lijn, dus een opgesoepte vierdeurs, neen dank u
                  • een zescilinder, zoveel specialer dan een viercilinder
                  • correct budget, daarom vallen achtcilinders zowieso af wegens meer verbruik, meer taks, meer kosten tout court
                  • liefst motor centraal
                  • makkelijk bestuurbaar, overzichtelijk rijden in dagelijks gebruik in weer en wind

Dan zijn er echt zeer weinig kandidaten naast de 981/991. Naast de Evora denk ik nog aan een Alfa 6C als die zou bestaan, de TVR Tuscan (bestaat niet meer en waren niet zo makkelijk te rijden in alle seizoenen). De Jaguar lijkt ook wel wat.

[quote=”TheFab” post=229130]Plagiaat, doordruk van BMW 3 reeks. Wel mooi.[/quote]

Had mooier gekund, renderings beloofden knappere wagen.

Veegt anders wel de vloer aan met de M3 qua prestaties 😉

109232349-medium.jpg
                      wel onbetaalbaar geworden

Mocht k zelf geen enkele Porsche hebben, t zou wellicht dan een Lotus Evora worden 🙂

Ik zou niet weten wat er in de plaats van de Porsche zou komen .
                          Ik wil er niet vanaf .
                          Waarom niet ernaast :driver:

En dan zijn er zoveel dingen die ik nog wil . Ik denk aan een E30 M3 ,E46 M3 , Lancia Delta HF Integrale , Audi RS4/RS2/RS6 , …

Mijn laatste “ernaastje” was ook fun

Voor mij ook die nieuwe Giulia :driver:

Plagiaat, doordruk van BMW 3 reeks. Wel mooi.

Moest het kunnen deze als DD
                                https://www.youtube.com/watch?v=lHvXQZmC-EI

AUDI RS6 Performance als het kan

Alfa! Zowel voor classic (hobby) als dd.

Noodgedwongen mijn 159 2.4 Q4 moeten “ruilen” tegen 520D
                                    Alhoewel dat een goede degelijke wagen is mis ik mijn Alfie nog elke dag!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.