- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 november 2014 om 10:59
Meestal lees ik hier negatieve commentaar als men niet tevreden is over een bepaalde service in een garage maar bijna nooit indien het wel goed is, daarom dat ik toch even het volgende wil aanhalen.
Zoals enkelen weten heb ik in het voorjaar een servo geïnstalleerd op mijn oudje. Deze was van EZ Powersteering, een Nederlands bedrijf. Ik heb dit zelf geïnstalleerd wat op zich niet zo moeilijk was maar ben er toch enkele uurtjes aan bezig geweest.
Resultaat; schitterend toestel, echt een meerwaarde tot ik tijdens onze zomerse roadtrip steeds meer en meer speling gewaar werd op mijn stuur. 😡
Alles nagekeken en alles leek mij in orde, niets te zien wat er mis kon zijn. Nu, verleden week na lange tijd, shame on me, nog eens een ritje gedaan met de P en dan toch maar met de mensen van EZ Powersteering gebeld om te vragen wat dit kon zijn en na enig over en weer gebabbel vroegen ze of ik tot bij hen kon komen, dan zou men alles nakijken.
Gisteren dan naar Leerdam gereden en ik moet zeggen, ze hebben een mooi bedrijf, en vooral, zeer enthousiast personeel.Roger is de baas en hij heeft de eerste diagnose gedaan wat er fout kon zijn bij mijn powersteering. Bij nader onderzoek bleek het de kruiskoppeling te zijn net achter mijn stuur. Patrick, de Porsche man, heeft dan heel de kachelunit en dergelijke gedemonteerd om aan die koppeling te kunnen en wat bleek, deze stond niet vast en daarom voelde ik speling op mijn stuur. Dit alles had niets te maken met het EZ toestel en ook niet met mijn eigen inbouw. Deze bout was gewoon stilaan losgekomen. Nadien hebben ze het toestel nog eens volledig nagekeken en alles terug gemonteerd.
Al bij al hebben ze toch een 1,5 u met mijn wagen bezig geweest, aan wat helemaal hun fout niet was, en na een testrit was de speling weg, terug superstrak stuurgedrag. :happydance:
Toen ik vroeg wat mijn schuld was zei Roger, niets Luc, dit is graag gedaan, wij willen enkel tevreden klanten. Jamaar dit was jullie schuld niet en jij moet je personeel toch ook betalen? Neen hoor, niets betalen, dit is graag gedaan!
Ik ben dus een zeer tevreden klant en nogmaals dank aan Roger, Patrick en de rest van het EZ Powersteeringteam. :first:
En, neen, ik wordt niet door hen gesponsord, ik dacht gewoon, als het goed is mag het ook een keer gezegd worden. :salut:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.