Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…

Home Forum Porscheforum mededelingen Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…

• Maker
    Discussie

• TONY CANDELA
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,
      Ik ben lid van andere Oldtimer verenigingen, en dit is mits betaling + heb ik dan een lidkaart, en ik krijg geregeld een lidblad waar allerlei interessant in te lezen is. Zoals samenkomsten , rondritten enzoverder. Natuurlijk is deze forum super interessant, ik heb er veel uit geleerd en zal nog veel bijleren, de vraag is : bij een donatie hoeveel is het bedrag dat mag gestort worden, heeft iemand een hint, :respekt: ik zou graag een donatie doen maar ik wil me ook niet belachelijk maken 😳
      Wie is de voorzitter van dit forum, en zijn er bijeenkomsten ?
      Beste Porsche groeten,
      Tony (Nonnino)

Attachments:
      • image_2013-11-03.jpg
      • image_2013-11-03-2.jpg
      • image_2013-11-03-3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
      • – Verwijderd door mezelf –

Wim

Dat is de goede insteek en motivatie. :up:

Zo’n forumpje onderhouden kost klauwen met tijd beste bezoekers. Vind het jammer dat de moderators in de verdediging (moeten) gaan, nergens voor nodig tuurlijk. Je nek uitsteken, om niet uit een goed hart tijd en kosten maken, en dan nog in de verdediging moeten ook. Nah, is niet netjes!

Ik ben hier zelf ongeveer een jaar geleden aangeschoven, reagerend op mensen die interesse voor mijn type bolide hadden. Ik zat al in de afscheidsmodus, maar heb hier een nieuw P leven gevonden. Vind het bijzonder leuk om met andere rijders/liefhebbers te levellen over de hobby, dan kom je toch een beetje uit je P isolement. Ben weer extra gemotiveerd geraakt om het autootje op te vijzelen waar nodig of mogelijk, om hem op en top aan de gang te houden.

Wij runnen een reclamebureau, ik ben momenteel volop lerende achter de www IT schermen. Volgend jaar gaan we het begeleiden van ondernemers met WordPress in de portfolio opnemen. Als secretaris van een vereniging ben ik tevens van plan om volgend jaar het verenigingssecretariaat in een Joomla omgeving te zetten. Op het moment dat ik over voldoende kennis, kunde en snelheid beschik om achter de schermen van nut te kunnen zijn voor het forum (is best een uitgebreid gebeuren!), dan zal ik (indien gewenst) IT technische bijdragen kunnen leveren. Onze zakelijke focus ligt momenteel op profiel, vorm, content en de ontwikkeling van e-commerce. Met onder meer kennis van en wat kunde in html, css, javascript, jquery, php, sql en content management systemen als wordpress, joomla en drupal.

Heb met een paar vriendjes enkele jaren geleden ook een forum in de lucht gehad met een heel andere doelstelling. Dus heb al wel wat ervaring met Joomla opgedaan.

Maar ja, ik ben dus bezig met een Come Back, zowel op P als op zakelijk gebied … kan ff duren … maar ik kom eraan! :think: 😉

[quote=”mcklusky” post=147895] wat er me doet aan denken dat NIEMAND zijn forumnaam vermeld bij een paypalbetaling, waardoor het voor mij soms erg moeilijk is om uit te maken wie er dan gedoneert heeft, en dan kan de zoektocht in de database beginnen, naar een naam of emailadres dat overeenkomt, dus bij donatie, vermeld aub ook even je forumnaam…als er nog terechte vragen zijn, shoot… als t om te zeveren is, bespaar me de tijd… dank u voor u waandacht ;)[/quote]

My point exactly! 🙂

Wel wil ik er even op wijzen, dat een vriendelijk gestart topic door iemand nieuw met enkele vragen, afgegleden is naar een (licht) ranting topic, waarbij het dan weer gepromoveerd is tot een (terecht) “all Hail to the Mods” topic waarbij toch enkelen gedoneerd hebben. Dus eigenlijk een goed topic!
              Ik incluis,
              En de vraag van de topic starter laf ook bij mij, hoeveel doneert iemand gemiddeld, wat is het richt bedrag?
              Spreken we over 5 euro of over 100?
              En eenmalig? Of meer dan eens …

En de bedragen die hier gepasseerd zijn waren daarbij helpfull.

Keep up the good work!

@dave
              : ik stuur je pb met paypall info gelinkt aan login 🙂
              –> laat maar ik zie dat je het al gevonden hebt :engeltje:

[quote=”cabrio wim” post=147919]@Hendrik, ik ben een Zeeuws Vlaming met Belgische wortels (Puurs) 😆 ;)[/quote]

Puurs, is dt niet klein-Brabant?
                (Brede Grooote Grijns.)

Bart, soms zeg ik (weeral) provocerend:
                  Zuinige Hollanders en Gierige Vlamingen. Ik snap wel waarom je het Hollandse woord gebruikt.
                  !

Wim

[quote=”Hendrik914″ post=147915]Cabrio Wim als Zeeuws-Vlaming (of is het eigenlijk Zeeuw met Brabantse wortels)[/quote]

@Hendrik
                    , ik ben een Zeeuws Vlaming met Belgische wortels (Puurs) 😆 😉

Schenking klinkt zo Bond Zonder Naam-achtig 😉

Btw, over de Nederlanders gesproken…
                      “Bepaalde” fora draaien daar VOLLEDIG op donaties, de leden herinneren er op geregelde tijdstippen mekaar aan dat ‘t tijd is om hun JAARLIJKSE donatie te doen + als er iets gekocht/verkocht wordt, wordt er meestal NOG een donatie gedaan, gewoon als bedank om “de infrastructuur” te mogen gebruiken.
                      “Ons benne zunig” zeggen ze over de Nederlanders, maar soms kunnen we er nog iets van leren 😉

Cabrio Wim als Zeeuws-Vlaming (of is het eigenlijk Zeeuw met Brabantse wortels) is uitdrukkelijk niet geviseerd met deze provocatie.

Kortom, ik heb gegeven. En mijn grootvader was dan nog Noord-Brabander, dus een Ollander voor de Vlamingskes die niet beter weten.

Sukses verder en smijt een deel nijdigaards tussen die 5duizend buiten, als het te erg wordt.

Ik ben politiek actief, maar ik heb veel respect voor mensen van een ander politiek gedacht, nog meer dan voor wie apolitiek is; En zolang ik zelf genoeg heb, mag een ander ontelbaar veel meer bezitten, daarvan heb ik geen last; De enige wijze om gelukkig te zijn, is vlug tevreden te zijn. Dus *porsche liefhebbers moeten geen andere *porsche liefhebbers afkatten. Voor de rest, geen woorden maar daden. Geen gekakel, maar eieren. Geen geblaat, maar wel wol.

Vind ik de donatieknop toch wel niet zeker?!

Trouwens, is dat niet te Hollands? 👿 Noemen wij Vlamingen ofte Zuid-Nederlanders dat niet schenking? :coolness:

da gaat er u nu enen kosten zenne :drink:

[quote=”porsche 1988″ post=147902]donatie is een feit :drink:[/quote]

Allez, de volgende optie voor mijne porsche kan besteld worden :happy:

Nee alle gekheid op een stokje, waarvoor dank Porsche 1988 en alle andere donateurs..

donatie is een feit :drink:

[quote=”porsche” post=147741]
                                  Donaties zoals hier vermeld vallen onder Crowdfunding in Belgie en zijn gebonden aan juridische regels.
                                  Het is dus niet zo dat je even een donatie knop op een forum plaatst en wacht op een betaling van een liefhebber.

Ik vermeld dit maar ter info.[/quote]

Dit is niet helemaal correct Luc, ik heb het net even nagevraagd bij een federale medewerker van de toepasselijke diensten die weet hoe één en ander moet gaan (en lid van ons forum is) en die bevestigde me dat onze manier van werken correct is. Je opmerking zou kloppen indien we bekend gemaakt hadden dat we investeerders zochten om een bepaald project op te starten, daar zijn idd juridisch specifieke regels voor, daarvoor moet dan het project duidelijk omschreven zijn evenals het bedrag dat er dient opgehaald te worden. Donaties kunnen perfect als gift aanvaard worden voor filantropische doelen, zijnde in dit geval een forum om kennis te vergaren, en vallen bijgevolg niet onder de regeling van crowdfunding.

Ow en wat ik nog vergeten melden was is dat we al iets uitgewerkt hebben om de donateurs te schenken als bedankje voor hun donatie… maar zolang er niet voldoende fondsen zijn lukt dat uiteraard (nog) niet, maar weet dat zodra die fondsen er wel zullen zijn, elke donateur zal bedankt worden voor zijn bijdrage.
                                    Hetzelfde geld trouwens voor onze moderatoren, wiens inzet ik alleen maar kan loven…

Als er mensen zich geroepen voelen om dit te dragen dmv sponsoring of giften… info[at]porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.