Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…

Home Forum Porscheforum mededelingen Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…

• Maker
    Discussie

• TONY CANDELA
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,
      Ik ben lid van andere Oldtimer verenigingen, en dit is mits betaling + heb ik dan een lidkaart, en ik krijg geregeld een lidblad waar allerlei interessant in te lezen is. Zoals samenkomsten , rondritten enzoverder. Natuurlijk is deze forum super interessant, ik heb er veel uit geleerd en zal nog veel bijleren, de vraag is : bij een donatie hoeveel is het bedrag dat mag gestort worden, heeft iemand een hint, :respekt: ik zou graag een donatie doen maar ik wil me ook niet belachelijk maken 😳
      Wie is de voorzitter van dit forum, en zijn er bijeenkomsten ?
      Beste Porsche groeten,
      Tony (Nonnino)

Attachments:
      • image_2013-11-03.jpg
      • image_2013-11-03-2.jpg
      • image_2013-11-03-3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)
      • er wordt hier veel opgeworpen de laatste tijd,
        gelukkig is het nooit persoonlijk :engeltje:

[quote=”Vincent_991″ post=147842]Ik blijf er bij zoals in alle zaken : is er geen duidelijke transparantie over hoe en wat met donaties dan zal er nooit veel gedoneerd worden.

En misschien is het geen vergelijking maar als eens gezien met wat de directieleden van o.a. 11.11.11 rond rijden? Wat die hun maandloon (= win for life) is? En dat is ook door donaties betaald :think:[/quote]

Ik denk dat jullie de Vincent zijn post niet als aanvallend moeten beschouwen. Hij wil daar niet mee zeggen dat jullie alles in jullie eigen zak steken. Ook niet dat jullie het slecht doen.

Denk dat hij gewoon wil argumenteren dat het eventueel misschien beter of anders kan ?

Hij werpt gewoon op dat in geval van donaties het beter is dat er volledige transparantie is, en eerlijk gezegd ben ik geneigd hem daarin bij te treden. Ben zelf een extreem pietje precies op bijna alle gebied, en mijn donatiegedrag zal enkel gestimuleerd worden als klaar en duidelijk aangetoond wordt waar de fondsen voor aangewend worden en waar voor mij de toegevoegde waarde zit !

[quote=”Ghost” post=147854]
            Ik vind dat diegenen die niet willen betalen daar beter over zwijgen en niet beginnen de anderen van hun mening te overtuigen.

@ Mush goed bezig samen met alle andere Mods :applaus: THX[/quote]
            +1

Ik heb € 50 gedoneerd.
              Vooral omdat ik via dit forum al veel euro’s heb uitgespaard.
              Een probleempje aan de P is dikwijls snel opgelost door een tip van een mede forummer :relaxman:

Als morgen de forum beheerder niet meer berijd is om de server en dus de kosten van het forum te betalen is het hier gedaan 🙁 heb dit al eens meegemaakt op een ander forum.

Ik vind dat diegenen die niet willen betalen daar beter over zwijgen en niet beginnen de anderen van hun mening te overtuigen.

@ Mush goed bezig samen met alle andere Mods :applaus: THX

[quote=”Vincent_991″ post=147842]Ik blijf er bij zoals in alle zaken : is er geen duidelijke transparantie over hoe en wat met donaties dan zal er nooit veel gedoneerd worden.

En misschien is het geen vergelijking maar als eens gezien met wat de directieleden van o.a. 11.11.11 rond rijden? Wat die hun maandloon (= win for life) is? En dat is ook door donaties betaald :think:[/quote]
                11.11.11??
                Dat zijn amateurs!
                Kijk eens rond hier op ‘t forum hoeveel er een donatiebutton onder hun naam staan hebben en reken daarvoor pakweg 30 Euro per donatie…
                Laat me iets weten als je aan 500 Euro zit…

Wim

Als je wilt mag je mijn taak overnemen hoor Vincent, dan zul je zien hoeveel ik er aan verdien, en dat is namelijk niks, nada noppes.
                  Is gewoon vrijwilligers werk, en donaties worden besteed aan het optimaal aanpassen en draaiend houden van het forum. 💡

Ik blijf er bij zoals in alle zaken : is er geen duidelijke transparantie over hoe en wat met donaties dan zal er nooit veel gedoneerd worden.

En misschien is het geen vergelijking maar als eens gezien met wat de directieleden van o.a. 11.11.11 rond rijden? Wat die hun maandloon (= win for life) is? En dat is ook door donaties betaald :think:

[quote=”python” post=147836] PS: ik had me ook graag kandidaat gesteld maar men vrouw vind het geen goed idee nu die prostituees vermeld worden :what:[/quote]

Mush is dan eens eerlijk, en dan krijg je negatieve reacties. 😉 :drink:

[quote=”bccars” post=147826]Ik ben even de draad kwijt in dit topic :-)[/quote]
                        Don’t worry ,niemand snapt er nog wat van :sleep:

PS: ik had me ook graag kandidaat gesteld maar men vrouw vind het geen goed idee nu die prostituees vermeld worden :what:

Ik ben even de draad kwijt in dit topic 🙂

kzal hem snel nog wat aanpassen dan, wie weet kom ik nog in aanmerking voor andere dingen. :engeltje:

Geef dat maar mee aan één van die luxe prostituees :first:

schitterend mush! Eu, ander vraagje, waar moeten we onze cv doorsturen voor die vacature van mod? :mrgreen:

Dat is dan ook waar AL die donaties voor gebruikt worden hé (voor zij die het zich hier op een gratis forum afvragen).
                                  Er worden onder de moderatoren wekelijks bacchanalen georganiseerd, gelardeerd door bezoeken van (verschillende) luxe-prostituees. En die Jubi’s zijn ook niet gratis hé? Al ne keer ne catalogus van Porsche opengeslagen? :sarcastisch
                                  Als jullie me nu even wil excuseren, mijn kreeft wordt koud :popcorn: 8)

AH, datte! nu verstaan we het :coolness: Misschien mtn we er ook een paar achterover slaan om het te begrijpen :drink: :drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.