Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Als je Porsche forum lid wordt, is het zoals ??…
- Dit onderwerp bevat 72 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
3 november 2013 om 16:36
Beste Porsche vrienden,
Ik ben lid van andere Oldtimer verenigingen, en dit is mits betaling + heb ik dan een lidkaart, en ik krijg geregeld een lidblad waar allerlei interessant in te lezen is. Zoals samenkomsten , rondritten enzoverder. Natuurlijk is deze forum super interessant, ik heb er veel uit geleerd en zal nog veel bijleren, de vraag is : bij een donatie hoeveel is het bedrag dat mag gestort worden, heeft iemand een hint, :respekt: ik zou graag een donatie doen maar ik wil me ook niet belachelijk maken 😳
Wie is de voorzitter van dit forum, en zijn er bijeenkomsten ?
Beste Porsche groeten,
Tony (Nonnino)Attachments: -
MakerDiscussie
-
Ik heb de tekst even laten vertalen, en wat ik ervan maak, is dat de Moderators een drankprobleem hebben.
Voor uw eigen verantwoordelijkheid om zich te houden aan deze voorwaarden voor de keuze van de optie en als er niets voorkomt dat het niet was zo kunnen we in staat om te doen wat is welbehagelijk in de hoogste graad , elk plezier is om te juichen en elke pijn vermeden . Maar in bepaalde omstandigheden en het recht of de verplichtingen van het bedrijfsleven zal het vaak voorkomen dat genoegens moeten worden verworpen en ergernissen geaccepteerd . Deze zaken om dit , dus een vrij uur , zodat elk van beide of hij verdraagt pijn om ernstiger gevolgen verwerpen sommige andere grotere genoegens te vermijden , en was repellat.Nullam . Totdat een verslaggever . Leeuw, die geen ketelwagens . Maar niet goedkoop , maar high school football op keer . Lees meer Reacties therapie van de concurrentie , in de officiële website , wat nog belangrijker is , dat je daarbij helpen in de , vrij . Meer dan . Want er werd gezegd , van de zwangere naar de VS uit . Element nu , om een kapsel niet worden gepubliceerd op maandag , veel pijn , mijn angst , en de tijd eisen voor de module te creëren . Alle rechten voorbehouden . Hieronder . Leren hoe de planning , project planning , creatief leven , en het centrum , de angst . Element . Admin Arsenal . GEZOCHT landelijke leven therapie cursusaanbod . In deze post . Nu is het vegen van het land , soms zelfs gratis . Welkom in de Verenigde Staten . Bestaande bedrijven nu maar de meesters . Geniet van deze indicatoren per regio georiënteerde televisie . Diesel gas massa , maar de ontwikkelaars , verkleinen , alsjeblieft niet , alsjeblieft .
Ik dacht dat het , en pijn . In deze post . Geen gevolgen binnenlandse afnemers . Elke pagina van de output , niet haalbaar is , neem dat , slaan geen verbetering . Welkom pure voetbal illegale immigratie hier . Ik echt blij om , behalve de leden niet, gemakkelijk , noch dat , en hij is gewoon , dat was hij. Sommige morgen . My Side . Maar boog meren , die Vikingen Door zijn aard , niet versieren , en pijn . Lees meer Reacties smerige meren , vervoer en niet , in de namiddag , van de picknick , vervagen . Tot bananen . Ondersteuning van de leeuw en oranje ontwerp . Geen items . We drinken altijd monsters . Soccer Championship . Voor regionale fondsen , corporate rechtshandhaving , goede dag , en gecontroleerd , de Moren . In deze post . Wow , op zijn best, of veel van de planning . Embedded technologie ontwikkeling , energie- efficiëntie , en over het algemeen, het bureau kan, helaas . Onze klanten niet , zwangere man , communicatieve vaardigheden , educatieve of bericht . Meer informatie Meer informatie . Iedereen hoe . Kick sommige doelen , dragen op , cartoon spel , het verslaan van de level . Ja , werkplanning , de poort , en , tot op zekere onenigheid , en kan worden gebruikt om te drinken in , het was . Rangers maar soms stress. Om te voorkomen dat de start gate triggeren . Lees veel van voetbal . Investeringen nu , het was een stuk van jongens lopen , de grote Japanse massamarkt , iedereen die van plan haat het je nu . Inhoud en zei alcohol . In het vroeger was, en een glas , wind , en dat , en er werd gezegd , oke . Want tot de haat , zodat zij is zwanger , dat is slim , mam , zodat het meer is .
Zelfs immigratie chocoladesaus . Security organisatie of bedrijf . De ingang was de fans , of Arsenal , zacht , en , met enige Nee , niet goed . Gebruik niet meer. Je zei dat veel van interactieve televisie . Om te poetsen , niet haalbaar haat groeien sterk , wijs leeuw bio – winnaar , de mainstream media is een recept was om een te creëren . Geen make-up totale massa . Geen lasten leven rond . Geen behoefte om te reizen of registreren nieuwe voertuigen . Morgen functie handhaving. De geplande economische strategie . Gemeenteraad . We hadden geen leden of bezoekers beïnvloeden . Dit helpt ons voorkomen dat geautomatiseerde inzendingen evenpages , zal een belachelijke muis geboren worden . Maar geweldig. Voeg wat zachte stijl . Maar de ziekte dramatisch . Lees meer . Een vlinderdas , voertuigen van het leven , zoals planning , teamleden pagina . Maar de prijs van Amerikaanse katoen . Bij het maken van het publiek nog meer verdriet dan geen steun , geen angst , maar een voetbalwedstrijd . Dit kan worden gebruikt om een breed scala van planning creëren . Ik was optimistisch keuze van de consument . Onze medewerkers , maar het fundamentele probleem drinken , te koken dan propaganda , en zal altijd een gratis levensles zijn.Wel handig als je er ook nog iets van snapt :sarcastisch
technical daysWachten tot jij het gedaan hebt, is dat een valabele optie of is dat sarcastisch bedoeld?
link naar Zuf Bastards: cool
[quote=”G-man” post=147783][quote=”porsche” post=147741]Wie beheert eigenlijk de fondsen van het forum ?
Zijn hiervoor afspraken gemaakt want daar vind je nergens iets van terug.[/quote]
+1
Terechte en goede vraag!
Ik heb nog niet gedoneerd en ik had eigenlijk graag een beetje openheid vooraleer ik dat al of niet doe.[/quote]
Volgens mij is dat alles hier wel degelijk de revue eens gepasseerd – maar schroom niet en klik even hier … mss dat je er iets wijzer van wordt :coolness:
Verder zou je natuurlijk even de zoekfunctie op dit forum kunnen gebruiken – of wachten totdat ik dat gedaan heb :sarcastisch
[quote=”porsche” post=147741]Wie beheert eigenlijk de fondsen van het forum ?
Zijn hiervoor afspraken gemaakt want daar vind je nergens iets van terug.Donaties zoals hier vermeld vallen onder Crowdfunding in Belgie en zijn gebonden aan juridische regels.
Het is dus niet zo dat je even een donatie knop op een forum plaatst en wacht op een betaling van een liefhebber.
Ik vermeld dit maar ter info.[/quote]+1
Terechte en goede vraag!
Ik heb nog niet gedoneerd en ik had eigenlijk graag een beetje openheid vooraleer ik dat al of niet doe.[quote=”Vincent_991″ post=147757]
Een forum op zich is altijd tof om mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Enkel zoals op veel forums is de anonimiteit te groot. Dit zou men kunnen verhelpen door een verplichte scan van je identiteitskaart naar de beheerder op te sturen en een instapbetaling van een symbolisch bedrag (pakweg 50 euro). Maar dan zou het ledenaantal ineens drastisch verminderen.[/quote]
Euh, ik blijf liever anoniem op het internet.
Ik bepaal zelf wel wie mijn echte naam en andere gegevens kent. (in de mate van het mogelijke)
Vanaf het moment dat we verplicht worden om onze identiteitskaart te copieren, mag mijn profiel geannuleerd worden.[quote=”Vincent_991″ post=147757]
Een forum op zich is altijd tof om mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Enkel zoals op veel forums is de anonimiteit te groot. Dit zou men kunnen verhelpen door een verplichte scan van je identiteitskaart naar de beheerder op te sturen en een instapbetaling van een symbolisch bedrag (pakweg 50 euro). Maar dan zou het ledenaantal ineens drastisch verminderen.[/quote]Ik ben zelf beheerder van een gesloten forum en daar wordt ook een bijdrage gevraagd.
Identiteitkaart is niet nodig vind ik, maar door het betalend te maken heb je
minder gezever en stijgt de kwaliteit wel enorm omdat je met gemotiveerde leden zit.
De bijdragen worden gepubliceerd, gebruikt om het forum te onderhouden en om bepaalde extra’s aan de leden aan te bieden.Wel voor mijn regio zijn er nu een paar mensen die een gelijkaardig initiatief aan het nemen zijn. Ik heb ook al wat voorstellen gehoord en het zou een soort club zijn zoals velen. Maar dan met een exclusiever kantje. Wat ik al had gehoord is dat ze zoals hier die meerdere dagen roadtrips zouden willen organiseren. Ik wist er niets van maar afgelopen weekend zouden ze nog met een zevental porsches/ferrari’s/mercedes (SLS) naar de champagnestreek gegaan zijn. Maar dit waren enkel zakenpartners en goede vrienden onder elkaar.
Enkel buiten de kosten van deelnames zou er geopteerd zijn om mogelijk een jaarlijks lidgeld van 2500 euro te moeten betalen :bounce: :bounce:
Een forum op zich is altijd tof om mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Enkel zoals op veel forums is de anonimiteit te groot. Dit zou men kunnen verhelpen door een verplichte scan van je identiteitskaart naar de beheerder op te sturen en een instapbetaling van een symbolisch bedrag (pakweg 50 euro). Maar dan zou het ledenaantal ineens drastisch verminderen.
Wie beheerd eigenlijk de fondsen van het forum ?
Zijn hiervoor afspraken gemaakt want daar vindt je nergens iets van terug.Donaties zoals hier vermeld vallen onder Crowdfunding in Belgie en zijn gebonden aan juridische regels.
Het is dus niet zo dat je even een donatie knop op een forum plaatst en wacht op een betaling van een liefhebber.Ik vermeld dit maar ter info.
Donaties zijn vrij van bedrag, al geef je maar één euro, elke is er een. :relaxman:
En die bedragen samen zijn hopelijk voldoende om het forum met updates en onderhoud goed te kunnen laten functioneren.
vroeg mij dit eigenlijk ook af, van die donaties, wou ook niet belachelijk overkomen. Langs de andere kant, moesten alle 5023leden 25e storten zou dit al een mooi bedrag opleveren. :applaus:
En met elk 50e kunnen we misschien een gezamenlijke supercar kopen die we dan elk een paar uur/jaar mogen gebruiken.Je bent vrij in het bedrag, zelf heb ik 25 gestort gehad en heb in ruil een Bronze Donator schildje onder mijn nick gekregen. 😉
Samenkomsten zijn los van het al dan niet doneren, iedereen is welkom, zelfs zonder P. 😎
Real Life Cafe samenkomsten (RLC) zijn er geregeld, hier is echter geen rondrit aan verbonden.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.