- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
14 maart 2011 om 11:31
Zaterdagavond zonder problemen naar ‘t verre Limburg geknald, tijd genoeg onderweg dus wat zitten rondkijken, ook naar de spanningsmeter en die stond mooi op ongeveer 13,5 Volt.
Zondagmorgen op een lege E40 en met één oog op de Coyote nog even de 258/uur aangetikt 8) en even later “Warnung check batterie/alternator” 🙁Heb de batterij gemeten, gaf maar een 10 Volt meer, de auto gestart (na een kleine oplaadbeurt) en krijg maar ‘t zelfde of nog ietsje minder.
Maw : alternator kapot?
Is dat iets dat ze op ‘t schap liggen hebben bij Porsche, of is dat één van die dingen die moeten gereviseerd worden? Kosten? Zelf te vervangen?
We spreken over een 996 4S.
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.