alweer een ‘nieuwe’

Home Forum Stel jezelf even voor ! alweer een ‘nieuwe’

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen,

Ik zal me voorstellen ipv. enkel te genieten van de interessante onderwerpen en prachtige plaatjes…

Ik ben 34 jaar jong en voorlopig nog geen *porsche eigenaar…

Ben al lang liefhebber, maar voorlopig had het leven de eigenschap van tussenbeide te komen… hopelijk komt daar in de nabije toekomst verandering in…

Mijn voorkeur gaat uit naar de 60er 912jes…

Sven

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • welkom hier :drink:

welkom 😀

Omdat de meeste mensen (denk ik) eerder voor een 911 zouden gaan en de 912 zouden laten staan wegens de motorisering. 😉

Begin dan maar snel wat te bouwen, metsen,… zodat je garage leeg word voor je aanstaande P! :mrgreen:

[quote=”BeerMetWielen” post=130001]Benvenuti hier,
            Vergeet niet dat de zoektocht naar een *porsche ook heel leuk kan zijn.
            good luck,
            ciao,
            Luc[/quote]

de zoektocht zal waarschijnlijk later dit jaar beginnen 😉 nu al rustig aan het rondkijken, maar niet speciaal, gewoon de markt wat aanvoelen…

op het ogenblik is het tuinonderhoud weer en moeten er nog werkjes aan het huis gebeuren waardoor mijn garage nog steeds vol bouwmaterialen staat 😀

Benvenuti hier,
              Vergeet niet dat de zoektocht naar een *porsche ook heel leuk kan zijn.
              good luck,
              ciao,
              Luc

Wim

Welkom Sven, en veel plezier met de zoektocht naar de 912.

Wees welgekomen Sven, en wat niet is kan nog komen :up:

alvast bedankt voor de verwelkoming 😀

[quote=”WES-RS” post=129973]912, speciale keuze, maar zeker geen slechte! :up:[/quote]

waarom een “speciale” keuze? (gewoon uit interesse 😀 )

Sven

Welkom hier. :mrgreen:

912, speciale keuze, maar zeker geen slechte! :up:

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus:

Welkom!!! :first:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.