Alweer een nieuwkomer.

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Alweer een nieuwkomer.

• Maker
    Discussie
  • Even voorstellen:

Zoals mijn forum-nic doet vermoeden, Christoph, bijna 40 jaar jong en zit met de gedachte een Cayman 2.7 aan te kopen.

Porsche ervaring: firmawagens: Porsche Boxster 2.5 2001, jammer genoeg iemand voorrang van rechts vergeten geven dus totaal verlies, daarna een Cayenne 3.2, verkocht op het moment dat ze de magische woorden “voordeel alle aard” hadden uitgevonden.

Recent aan het uitkijken naar een Cayman als privé-wagen aangezien ik met deze wagen toch geen massa’s km doe… mijn budget hiervoor is 23-25k euro. Op t net staan er in deze price-range redelijk wat te koop heb ik gezien.

Van automechanica heb ik niet veel spek gegeten… dus dit forum zal mij ongetwijfeld vel leesplezier geven.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=228428]
      Niets aantrekken van onze taalgoeroe BTW. [/quote]

Was maar een grapje hoor. 😳 😳

Met taal bemoei ik mij hier niet, want heb je inderdaad een dagtaak aan.
      En niet dat ik perfect ben. :mrgreen:

Wees welgekomen!

Welkom en suc6 met de zoektocht.

welkom
            succes met je zoektocht !!!
            :drink:

Welkom Christoph.
              Je hebt leuke firmawagens gehad moet ik zeggen :up:
              Succes met je zoektocht naar een geschikte Cayman 😉

Welkom!

Niets aantrekken van onze taalgoeroe BTW. Mijn vrouw gooit ook alle spreekwoorden door elkaar. Wist je dat er een overtreffende trap bestaat van de uitdrukking “de boom in”? Den bos in! :popcorn:

Als men op alle dt-fouten zou reageren die door Nederlanders worden begaan, men zou er een dagtaak aan hebben! ruzie

XXX

Welkom en success met de zoektocht 😀

Wim

Welkom Christoph :up:

Maar we schieten met spek, en hebben ergens niet veel kaas van gegeten. 😉

Welkom!

We zien hier uiteraard graag foto’s van je vorige Porsches.

Heb je specifieke voorkeuren voor je Cayman?
                      Ik heb er vorig jaar in januari eentje gekocht, net boven jouw price range, een 2008 exemplaar met amper 18000km. Ondertussen moet er dus wel één en ander mogelijk zijn binnen je budget.

Veel plezier met de zoektocht!

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.