AMA Easy gsm/gps vehicle protection

Home Forum Zeverhoekje AMA Easy gsm/gps vehicle protection

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een 2dehandse Vespa aangeschaft waar een gps traceersysteem inzit zoals in de titel beschreven. Nu zou ik dit in mijn Porsche willen plaatsen, heeft iemand hier daar ervaring mee?

Ik heb de handleiding gedownload van internet maar lijkt mij vrij ingewikkeld. :bounce:

Werkt blijkbaar met een sim-kaart en moet geprogrameerd worden naar een gsm. Ik heb uitleg gevraagd aan de verkoper maar de man wist zelf niet waar het toestelletje verborgen zat, als de sim-kaart vervallen was reed hij gewoon naar de dealer om er een nieuw laten in te steken. :think:

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • @bladerunner

het programmeren valt heel goed mee,
      je moet het programmeren via de gsm die je wilt gebruiken het staat allemaal mooi uitgelegd.
      heb het al een paar keer gedaan
      je moet er idd en simkaart insteken en de zorgen dat je geen pin code moet ingeven, dit doe je eerst in een gewone gsm.
      je neemt best een simkaart met abonnement ( telenet heeft een abonnement waar je geen maandelijkse kosten betaald enkel je verbruik) want als je idd een prepaid neemt dan moet je het iedere keer herprogrammeren.

het systeem werkt wel goed

[quote=”bladerunner” post=130728]Zeer vriendelijk maar ik woon in Mol +/- 100 km van Gent :cry:[/quote]

Met nen GPS zeker te vinden ze “Bladerunner” :mrgreen:

Zeer vriendelijk maar ik woon in Mol +/- 100 km van Gent 😥

Lukt de installatie al? Lijkt me vrij eenvoudig:
            Verbind de rode draad aan +12 V continu (batterij).
            Verbind de zwarte draad aan een goede massa (batterij).
            Verbind de blauwe draad aan de +15 na het kontakt.

Ik weet niet vanwaar je bent maar als nerd wil ik me wel opofferen om dat ding aan de praat te krijgen 🙂 Ikzelf ben van Gent.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.