- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 april 2009 om 21:47
Beste flat6-liefhebbers,
Laat ik mezelf even voorstellen, mijn naam is Wim en ben nieuw op het forum.
Heel binnenkort zal ik afscheid nemen van mijn 3.2 Carrera Cabrio (1986) om deze hopelijk snel in te ruilen voor een 993 Cabrio. (eerst het ‘oude’ spul buiten, zei de madam).Ik ben dus op zoek naar een 993 Carrera Cabrio met max. 120.000km, bij voorkeur zwart of blauw (geen blauw interieur… not easy to find…).
In Duitsland en ook in Belgie zie je steeds meer Amerikaanse import opduiken, evenens met prijzen die varieren tussen de 35.000 en 45.000 Euro.
Mijn vragen zijn:-Wie heeft ervaring met een amerikaanse import 993 ?
-Wat is volgens hem/haar het effect op toekomstige restwaarden van een import (meer of minder stabiel dan een Europeaan?)
-Wat zijn de prijzen van een conversie? (bumpers, tacho, …)
-Bemoeiljkt de achterste gordelopstelling het plaatsen van een origineel windscherm?
-Welke instanties kunnen de conversie van de tacho officieel certifieren? (miles naar kilometers)
-Zijn de vaak lage kilometers (miles) eerder gelinkt aan het weekend-gebruik van onze Amerikaanse vrienden of is dit een vergelijkbaar fenomeen met wat je in Italie ziet gebeuren?Dank alvast voor jullie input !
Veel Porsche-plezier 8)
Wim
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.