Amerikaanse Cayenne V6

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Amerikaanse Cayenne V6

• Maker
    Discussie
  • Ik heb ook gekeken om mijn Cayenne in de States te kopen. We zouden er 2 invoeren om dat een maat van mij er ook eentje wilde, en het zo wat interessanter zou zijn om prijs te vragen in het Verre Westen. Maar het sop bleek de kool niet waard te zijn. En als er dan iets aan scheelt kan je hem moeilijk terug brengen. In mei 2003 heb ik wel mijn Alfa Sportwagon in Italie in occasie gekocht… En hij staat nog altijd niet ingeschreven in mijn garage. Leve de DIV, BTW en de Belgische Douane… Om U een lang verhaal te besparen: Koop niet in het buitenland, tenzij in 1 van onze buurlanden, waar ze het bij onze overheidsdiensten gewoon zijn om wagens in te schrijven afkomstig uit die landen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Anoniem

Ik heb de SUV intussen trouwens volledig uit mijn hoofd gezet, het is een knalzwarte audi break geworden. Ook heel handig, en ietske goedkoper in gebruik (TDI motor…).
      Ik heb er 4 maand moeten op wachten (besteld in juni, geleverd eind september), dus dat ze bij VW/Audi niet komen klagen dat het slecht gaat !!!

S2

Nummerplaatuitsparing is bij de amerikanen ook anders (minder mooi).
        Een voorbeeldje met 2 turbo’s:

Anoniem

Ik ben mijn ’88 zelf gaan halen in Italie en drietal weken later gekeurd en al op de baan. Had zelfs nog geen gelijkvormigheidattest dus die keuring zat erbij.Blijkbaar chance gehad.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.