Andere look

• Maker
    Discussie
  • Na zeer lang wachten is het er toch eindelijk van gekomen .
    [img]Vanaf vandaag heeft de CS een andere look dan die van de voorbijgaande jaren .
    Nu staat ze op witte 18ers Turbo velgen .
    Centrale dopjes moet ik nog wel even organiseren .
    De Strosek velgen zitten nu onder het werkpaard .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Sorry, maar ik vind die witte velgen niet mooi passen onder het blauw.
      Dan liever de velgen blauw zoals de rest van de wagen.

0

Ik ben nog op de striping aan het wachten .
        Ze is besteld , maar ik heb dadelijk gezegd dat er gen haast achter zit .
        Ze staat toch al bijna 3 maanden droog binnen en als het weer zo blijft zal het nog wel en paar maandjes duren .
        Door tijdsgebrek en andere leuke wagens spaar ik haar een beetje .
        De striping van op de rode heeft ook mijn voorkeur. Doch deze komt in het wit net als de velgen .
        Ik ben geen voorstander van velgen in dezelfde kleur van de wagen als deze “donker” is . Dat heb ik al ergens vermeld .
        Een zwarte met zwarte velgen , rode met rode of blauwe met bleuwe (ik bedoel dus zonder gepolierde randen) neen dank je .
        Een witte met witte of gele met gele daarentegen weer wel

0

Koen ik wil er me nu niet mee moeien maar ik zou ook gaan voor de stikker van de oranje wagen ( 968 CS ) en de blauwe velgen. Maar zoals je vertelde het is ieder zijn smaak.

0

hallo,
            Ik vind hem zo veel beter staan!
            Ben aan’t wachten voor hem te zien met striping.
            prachtige wagen koen

greetz

0

Idd, jouw eigen mening is de belangrijkste. Als jij er gelukkig mee bent, dan moet dat niet meer zijn 😉

0

Ik vind het welmooi en in het blauw juist niet .
                En zolang ik het leuk vind 😆
                De volgende eigenaar kan er steeds de originele terug onder zetten . 😉

0

Ik denk dat zijn blauw iets te licht is om ook de velgen in hetzelfde blauw te doen.

0

zo vind ik het verschil ook erg groot, maar met de juiste stickering 😛

en anders heb ik wel interesse in de velgen Koen 😈

ik laat toch alles in t wit doen tegenwoordig…

0

Sorry Koen, maar ik vind dit niet mooi.
                      Zou ze dan liever in de carrosseriekleur zien.

0

Ik was het niet al ben ik wel even in de buurt geweest .

Klikkerdeklik

Met voorlopig grijze dopjes

0

[quote=”911-lover”:19n6y2du]Die stickers zijn nochthans ook van Porsche uit op de wagens geleverd net als de carrera stickers en de RS stickers 😉
                          En daar mijne een echte CS is mag er ook een CS sticker op. Was het geen CS was het non done

Identiek exemplaar gespot in Bolderberg gisteren.

0

ik zou ook de sticker van de oranje wagen in het wit nemen Koen, prachtig !

0

De sticker op de oranje wagen heeft meer mijn voorkeur dan deze op de blauwe. Wordt de bestickering wit of zwart?

0
                              WB

Ik vind de velgen op de foto wél mooi zo, mooier dan de vorige, maar ik weet niet hoe het er in t echt uitziet natuurlijk…….maar voordeel van de twijfel!

0

Ik ben net iets meer fan van de vorige set, maar den omega ziet der inneens een pak beter uit nu 😆

met deze of de andere velgen ,t blijft een fantastische wagen 8)

Grtz Geert 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.