Andere look

• Dit onderwerp bevat 25 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door ward.
  • Maker
    Discussie
  • Na zeer lang wachten is het er toch eindelijk van gekomen .
    [img]Vanaf vandaag heeft de CS een andere look dan die van de voorbijgaande jaren .
    Nu staat ze op witte 18ers Turbo velgen .
    Centrale dopjes moet ik nog wel even organiseren .
    De Strosek velgen zitten nu onder het werkpaard .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Sorry, maar ik vind die witte velgen niet mooi passen onder het blauw.
      Dan liever de velgen blauw zoals de rest van de wagen.

Ik ben nog op de striping aan het wachten .
        Ze is besteld , maar ik heb dadelijk gezegd dat er gen haast achter zit .
        Ze staat toch al bijna 3 maanden droog binnen en als het weer zo blijft zal het nog wel en paar maandjes duren .
        Door tijdsgebrek en andere leuke wagens spaar ik haar een beetje .
        De striping van op de rode heeft ook mijn voorkeur. Doch deze komt in het wit net als de velgen .
        Ik ben geen voorstander van velgen in dezelfde kleur van de wagen als deze “donker” is . Dat heb ik al ergens vermeld .
        Een zwarte met zwarte velgen , rode met rode of blauwe met bleuwe (ik bedoel dus zonder gepolierde randen) neen dank je .
        Een witte met witte of gele met gele daarentegen weer wel

Koen ik wil er me nu niet mee moeien maar ik zou ook gaan voor de stikker van de oranje wagen ( 968 CS ) en de blauwe velgen. Maar zoals je vertelde het is ieder zijn smaak.

hallo,
            Ik vind hem zo veel beter staan!
            Ben aan’t wachten voor hem te zien met striping.
            prachtige wagen koen

greetz

Idd, jouw eigen mening is de belangrijkste. Als jij er gelukkig mee bent, dan moet dat niet meer zijn 😉

Ik vind het welmooi en in het blauw juist niet .
                En zolang ik het leuk vind 😆
                De volgende eigenaar kan er steeds de originele terug onder zetten . 😉

Ik denk dat zijn blauw iets te licht is om ook de velgen in hetzelfde blauw te doen.

zo vind ik het verschil ook erg groot, maar met de juiste stickering 😛

en anders heb ik wel interesse in de velgen Koen 😈

ik laat toch alles in t wit doen tegenwoordig…

Sorry Koen, maar ik vind dit niet mooi.
                      Zou ze dan liever in de carrosseriekleur zien.

Ik was het niet al ben ik wel even in de buurt geweest .

Klikkerdeklik

Met voorlopig grijze dopjes

[quote=”911-lover”:19n6y2du]Die stickers zijn nochthans ook van Porsche uit op de wagens geleverd net als de carrera stickers en de RS stickers 😉
                          En daar mijne een echte CS is mag er ook een CS sticker op. Was het geen CS was het non done

Identiek exemplaar gespot in Bolderberg gisteren.

ik zou ook de sticker van de oranje wagen in het wit nemen Koen, prachtig !

De sticker op de oranje wagen heeft meer mijn voorkeur dan deze op de blauwe. Wordt de bestickering wit of zwart?

WB

Ik vind de velgen op de foto wél mooi zo, mooier dan de vorige, maar ik weet niet hoe het er in t echt uitziet natuurlijk…….maar voordeel van de twijfel!

Ik ben net iets meer fan van de vorige set, maar den omega ziet der inneens een pak beter uit nu 😆

met deze of de andere velgen ,t blijft een fantastische wagen 8)

Grtz Geert 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.