Andere look

• Dit onderwerp bevat 25 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door ward.
  • Maker
    Discussie
  • Na zeer lang wachten is het er toch eindelijk van gekomen .
    [img]Vanaf vandaag heeft de CS een andere look dan die van de voorbijgaande jaren .
    Nu staat ze op witte 18ers Turbo velgen .
    Centrale dopjes moet ik nog wel even organiseren .
    De Strosek velgen zitten nu onder het werkpaard .

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Die stickers zijn nochthans ook van Porsche uit op de wagens geleverd net als de carrera stickers en de RS stickers 😉
      En daar mijne een echte CS is mag er ook een CS sticker op. Was het geen CS was het non done

Knappe velgen!

‘k Zou alleen die stickers nooit plakken.
        Ieder zijn smaak natuurlijk, maar het “racy aspect” ontgaat mij der een beetje aan.
        ‘k Vind het eerder iets dat op de wagen van mijn neefje zou passen.
        [size=59:36adwybi]hij is er 6 😈 [/size]

(is niet beledigend bedoeld, alhoewel misschien te bot gesteld … )

[quote=”993S”:4v6yygv5][quote=”Setakira”:4v6yygv5]aan witte velgen denken velen niet.
          [/quote]

Gelukkig maar 😈 😉 [/quote]

Dat is een gemene “burn” Denis maar gelukkig staat er een wink achter 😛

En het past met smurfblauw hé, Smurfen hebben ook witte sokken 🙂

Dat is een goed idee.
            Wie oh wie ?

S2

Met een witte CS sticker wordt het volgens mij een heel ander verhaal, misschien kan iemand dit wel even “shoppen” voor je 🙂

Ik wilde ze wit hebben daar meerdere deze velgen hebben maar in het grijs .
                Daarom heb ik deze wit laten moffelen .
                Grijs had weer zo normaal uitgezien en wit past wel bij het blauw . (imho)

Daarbij , als ze op witte blauwe velgen standaard leggen en dat is wauw, dan passen op een blauwe ook wel witte velgen 😈 😉

[quote=”Setakira”:qahupfny]aan witte velgen denken velen niet.
                  [/quote]

Gelukkig maar 😈 😉

Als ik er heb worden ze wit met het logo in het zwart.
                    Het is idd even wennen maar ik vind het super mooi .
                    De vorige zagen wat nobel uit, deze zijn meer sporty
                    Nu nog even een leuke striping regelen in het wit .
                    De 968ClubSport sticker.

S2

Ben er nog niet uit of ik dit mooi vind. Ben de wagen zo gewoon met die Strosek velgen.

Moet er even aan wennen 🙂

Proper Koen, aan witte velgen denken velen niet.

Maar met jou blauw staat dat mooi.

Centre Caps, ga je er laten spuiten met het gekleurde logo of helemaal wit met relief verschil voor het schildje of wit met zwarte schildje?

Moeilijk keuze altijd 🙂

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.