andere merken gaan ook retro

Home Forum Zeverhoekje andere merken gaan ook retro

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

iedereen is bekend met de succesverhalen van de mini, de kever, de 500 en sinds kort ook de targa.
      het andere duitse merk heeft plannen om de CS opnieuw te bouwen op basis van de huidige BMW 6-serie.
      Afhankelijk van de motor zijn 320 tot 560 pk mogelijk, terwijl de prijzen tussen 75.000 euro
      en 130.000 euro zouden schommelen.

wat is jullie menig ?
      nog meer beeldmateriaal op deze pagina van David Obendorfer

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • 123

ooh snap
        deze dan !!

voor mij de mooiste poging tot nogtoe retro en ev, clean lines, nie overdreven groot
        WANT

123

ugh.

de honda ev en de peugeot vind ik netjes
          de Ghia is gewoon trying to hard en slagen enkel in tonen hoe mooi de orginele wel en de nieuwe poging niet is.

karmann ghia anno 2020

Peugeot concept, gezien in Genève. Mooi vind ik. 0% kans dat die in die vorm gemaakt wordt natuurlijk.

Hier de Honda EV concept. Productieversie volgende maan op autosalon Geneve. Ik zie er wat Golf 1 in, of een oude Fiat.

Voor mij zijn al die EV’s net Apple cars. Grilles zijn overbodig en met de LED lampen zijn alle vormen mogelijk.

123

er is geen liefhebbende god, want die zou geen zoeen misbaksel laten geboren worden.

neus lijkt afkomstig van Nissan en kont is gejat van Fiat

123

een okkazie 118i van minstens 5 jaar oud

En 100k€ voor een 118i oftewel de prijs van een Boxster Spyder…

123

I’m not feeling it
                            doet me meer denken aan een Bentley dan aan een oldschool BMW
                            Ziet er echt boot achtig uit

BMW ETA 02 packs retro looks with modern BMW turbo power

While the A-Pillars, windshield and the soft top trunk-lidare sourced from the 1 series convertible rest of the bodywork is entirely new made out of fibreglass by Everytimer. Everytimer says they can convert most E88 1 Series chassis into the ‘ETA 02’ from basic 118i all the way through to a full-blown 135i packing a 3 litre turbocharged straight six with 305hp & 400nm, this top end engine should see the ETA 02 hit 60mph in around 5 seconds and reach a top speed of 150mph.

Geslaagde stijloefening van Peugeot.

full electric Peugeot E-Legend Concept haalt mosterd bij 504 Coupé

XXX

Ah, dat lippeke achteaan, nu zie ik het ook Mush 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.