andere merken gaan ook retro

Home Forum Zeverhoekje andere merken gaan ook retro

• Maker
    Discussie
  • iedereen is bekend met de succesverhalen van de mini, de kever, de 500 en sinds kort ook de targa.
    het andere duitse merk heeft plannen om de CS opnieuw te bouwen op basis van de huidige BMW 6-serie.
    Afhankelijk van de motor zijn 320 tot 560 pk mogelijk, terwijl de prijzen tussen 75.000 euro
    en 130.000 euro zouden schommelen.

wat is jullie menig ?
    nog meer beeldmateriaal op deze pagina van David Obendorfer

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
    • Misschien ligt het aan mijn beperkte verbeelding maar ik zie daar niet echt echt veel van die legandarische 57sc Atlantic Coupe uit 1935 in terug :think:

0

Ik denk eerder dat de achterkant van de nieuwe Boxster/Cayman bedoeld wordt 💡

0
        XXX

Dat lijkt een stukje Z4 niet?
          Natuurlijk die spilt window achteraan kan ook van een oude Corvette komen…

Voor de CS, ik hou van ‘t origineel maar het dashboard vind ik knap minimalistisch.

0

designer Pawel Czyzewski tekende voor bugatti een nieuwe Gangloff concept van de legandarische 57sc Atlantic Coupe uit 1935:

en waar heeft hij volgens jullie de mosterd vandaan voor de achterkant z’n studie :wtf:

0

heb zo eentje gehad, vijf serie met een “shark nose”, heu….ook eeeeuwen geleden 😀
              Motorkap klapte naar voren open, het was een 520 en er was toen nog zoveel plaats in het motorcompartiment dat je er bij manier van spreken nog mee in kon kruipen

0

ik ben niet echt fan van de backdate bovenaan, de neus doet me weinig. Puur uiterlijk, opteer ik eerder voor de echte oude.

0

[quote=”dirk l” post=165326]Die neus is m.i. een verwijzing naar de 2000 cs van de jaren ’70 :think:

[/quote]En die vond men vroeger al het lelijkste :think:

0
                  Wim

De jonkies hier wisten dit natuurlijk niet :mrgreen:

Maar leren weer bij op deze manier. 😉

0

[quote=”dirk l” post=165326]Die neus is m.i. een verwijzing naar de 2000 cs van de jaren ’70 :think: [/quote]

:up: goeie speurneus
                      e120.jpg

0

Ni slecht….
                        Maar ik zie ook liever de ronde lichten vooraan.
                        Ook bij de golf,zag ik dat liever….smaak en goesting zeker? 😉

0

Die neus is m.i. een verwijzing naar de 2000 cs van de jaren ’70 :think:

bmw2000cs.jpg

0

Niet wild van de neus…
                            Rest wel knap

0

Ze zouden beter vooraan terug ronde lichten zetten
                              Is veel mooier
                              Is mijn mening

0
                              Wim

Ziet er goed strak en mooi uit, en zou ik wel in gezien willen worden. 😉

0
                              14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.