AnthonyS…. 964 Turbo ’92

Home Forum Stel jezelf even voor ! AnthonyS…. 964 Turbo ’92

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Komende uit Roeselare, 37 jaar en reeds van september 2008 trotse bezitter van een P-964 Turbo ’92.

Wagentje heeft als eerste eigenaar Dr. Udo Spohn uit Dortmund die ermee gereden heeft tot 06/’98 met 58.150kg.
    Daarna is de P verkocht in UK met 2 eigenaars:
    van ’98 t&m ’99: 66.649km-stand
    van ’99 t&m ’08: 134.000km-stand
    Ik heb de wagen in UK aangekocht. Zowel onderhoudsboekje als copies van facturen werden met de wagen meegeleverd.

In 2009 ben ik lid geweest van PCT met een leuke ‘rij-ervaring’ van de mooie (lees: vliegende) ritten op zondag.
    Erna is het wagentje aan de kant geschoven met de komst van een kleine spruit.
    Uiteraard werd het jaarlijkse uitstapje naar de P-Days in Francochamps in ere gehouden 😉
    Na bijna 3 jaar slechts 1.300km/jaar gereden te hebben begint het opnieuw te jeuken om de P toch wat regelmatiger van stal te halen. Nieuwe remschijven & blokjes werden gemonteerd en de nodige oliewissel is uitgevoerd. maw zijn we volledig klaar om nog enkele ritten mee te pikken dit jaar 😀

Ook een ritje in het buitenland zie ik best wel zitten…
    Laat maar komen de uitnodigingen 😉

Groetjes

AnthonyS

Attachments:
    • IMG_2305.jpg
5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Welkom Anthony wij kennen elkaar al langer hè,blij dat je het virus terug te pakken hebt . :driver:

Welkom! :first:

Van harte welkom hier .
          En superknappe wagen .
          Soigneer ze

Knappe kar :first:

Welkom hier.

Van harte welkom Anthony op dit gezellige forum . :applaus:
              Doordat we elkaar zaterdag gezien hebben kan ik al een gezicht kleven op je nickname .

Funny

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.