anti carjackalarm

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster anti carjackalarm

• Maker
    Discussie
  • beste leden

heb onlangs een boxster 987 bijgekocht ,
    bij deze werd achteraf een anti carjacking alarm bijgeze
    systheem na het starten 2 x op verborgen knopje duwen om te deactiveren (geluidstoon)

nu gebeurt het regelmatig dat toch na een 5 talkm het waarschuwingsalarm in de wagen
    weerklinkt en men alsnog een 2 demaal moet deactiveren dit is echter niet altijd
    is dit normaal of doe ik iets verkeerd , ik heb geen boekje van het alarm
    en de verkoper kan mij ook niet verder helpen

wie wel ????
    dank bij voorbaat

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • doe ik

0

Ik had in m’n vorige boxster ook dergelijk alarm met een verborgen schakelaar
        Zodra u de motor aflegt of als er een deur geopend is , moet u de code terug intikken om het alarm te activeren
        Mocht u nog problemen hebben,stuur gerust een mailtje

0

helaas ben ik niet verder gekomen met de gescande gebruikshandleiding daar dit van een origineel porsche carjackalarm is , het mijne is niet origineel en achteraf geplaatst daarom nogmaals
          mijn probleem

beste leden

heb onlangs een boxster 987 bijgekocht ,
          bij deze werd achteraf een anti carjacking alarm bijgeze
          systheem na het starten 2 x op verborgen knopje duwen om te deactiveren (geluidstoon)

nu gebeurt het regelmatig dat toch na een 5 talkm het waarschuwingsalarm in de wagen
          weerklinkt en men alsnog een 2 demaal moet deactiveren dit is echter niet altijd
          is dit normaal of doe ik iets verkeerd , ik heb geen boekje van het alarm
          en de verkoper kan mij ook niet verder helpen

wie wel ????
          dank bij voorbaat

0

is gebeurd S2 waarvoor dank :hail:

0
            S2

@burgemeester, stuur me even je email-adres, dan scan ik de gebruikshandleiding 😉

0

Thread terug open na de zeer geslaagde voorstelling :up:

0

Dag Burgemeester!
                  Welkom op het forum :first:
                  Graag een kleine voorstelling van jezelf (preferably met pics van de auto(‘s)) in het daarvoor bestemde topic.

0
                  Wim

Dag burgemeester, leuk dat je het forum gevonden hebt, maar wij hebben graag dat jij je even voorstelt in het daarvoor bestemde draadje.

Graag wat meer uitleg over je zelf, je passie voor Porsche, en waar ze hier zot op zijn, is foto’s van je Porsche.

Tot je dit gedaan hebt gaat je draadje even op slot, en zul je daarna antwoorden krijgen op je vragen.

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.