Anti-carjacking systeem

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Anti-carjacking systeem

• Maker
    Discussie

• GSW

Hey,

heeft er iemand ervaring met anti-carjack systemen voor een Boxster? zoja, iemand een richtprijs en een goed adres?

Grtz

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • vriend van mij is producent van zo een systeem CJ 1 of CJ2
        het eerste is gewoon met zekere knoppen van de wagen of met een kaart of met vinger afdruk aan of uit te zeten het 2 is het zelfde maar dan met localisatie van de wagen via internet prijzen weet ik niet vanbuiten maar heb ze al in mijn wagens kunnen testen
        hij monteert er veel bij Porsche Penders in Luik
        zijn firma heeft ook al het material voor chip tunning en een vermogen bank
        om de wagen voor en na de chiptunning te testen ze zijn heel profesioneel en werken heel prooper hier zijn @mail : dimitri@powerconcept.be en de site is http://www.powerconcept.be en als je zecht dat je door mij gestuurt bent maakt hij een goede prijs 😀 D D bert didier

Kan ik dezelfde vraag stellen maar dan voor een Cayman ?

Ik had prijs gevraagd voor een volledige omnium en bij één maatschappij was de prijs ongeveer 250 euro lager (uiteindelijk toch nog 2364 euro) doch zij wilden dan wel een CJ 2 geïnstalleerd zien.

ik twijfel nu of ik een CJ 2 zou laten installeren of niet ?

Graag een berichtje (ev. via PM indien je dit prefereert).

GSW

beste Luc,

zou je me dan de prijs en het soort systeem dan eens kunnen PM’en aub?

Grtz

Idd dat heb ik

Luc (RSR) heeft zo en systeem in de aanbieding

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.