Anti-diefstal beugel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Anti-diefstal beugel

• Maker
    Discussie
  • Hey Folks,

Onze garage thuis wordt te klein om alle wagens binnen te zetten…

Nu dat de herfst er aan komt zou ik een afgesloten garagebox willen kopen in een ondergronds garagecomplex. Ik zou de Porsche daar dan zetten tijdens de herfst/winter.

Aangezien de wagen dan niet meer bij ons thuis zal staan ben ik op zoek naar een goed anti-diefstal systeem. De garagebox is afgesloten via een “ijzeren poort” maar daar lachen inbrekers mee volgens mij…

Ik ben NIET op zoek naar een alarmsysteem of anti-carjacking systeem (dat heb il al) maar een beugel of iets dat stevig en doeltreffend is om inbrekers/dieven het zo moeilijk mogelijk te maken de wagen te stelen …

Ik had gedacht aan een parkeerbeugel maar weet niet of dat doeltreffend is voor diefstal; die spullen zijn eerder gemaakt om je parkeerplaats te vrijwaren, niet echt om diefstal te voorkomen…

Dat ik 5 minuten nodig heb om alle beveiligingen weg te nemen is niet zo erg; als ik met de P ga rijden heb ik meestal tijd genoeg…

Alle ideen/info zijn welkom 😀

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Dat zou ik niet erg vinden Wim , moest er een onbekende poes in mijn wagen zitten wachten op mij .
      Shit toch CS verkopen en een cabrio halen 😈 😉 😆 😆 😆

rjf

Als ik in de buurt ben laat ik hem ook met kap open staan en met radio in (kost 2x niks). 8)

Auto sleutels neem ik altijd mee als ik niet thuis ben (ook als ik niet met de P. weg ben). Je moet het die gasten nu ook weer niet cadeau doen vind ik …

Wim

JoeBar_S2 schrijft:

@CabrioWim:
          Wel eigenlijk is dat helemaal geen slecht idee…
          Maar dan nog gaat het gedacht, “De eigenaar is hier waarschijnlijk in de buurt”

En dat is nu juist mijn insteek wat je schrijft.
          En tot nu toe werkt dat. 💡

Die troep o.i.d wat je schrijft, heb ik nog niet meegemaakt.
          Wel een poes die heerlijk lag te spinnen op mijn stoel. 😆

@CabrioWim:
            Wel eigenlijk is dat helemaal geen slecht idee…
            Iedereen met slechte bedoelingen die zo een auto ziet staan, kap open, radiofront er nog op, die denkt ofwel , “oei de eigenaar zal hier snel terug zijn” kan eventueel wel aan uitlaat, motordeksel voelen dat de wagen er al lang staat.

Maar dan nog gaat het gedacht, “De eigenaar is hier waarschijnlijk in de buurt”

Maar goed, ik zou toch ook niet gerust zijn met de kap open… er moet maar een onverlaat een peuk of kauwgom ingooien, of een duif/meeuw iets laten vallen…

Wim

Dat zeker Koen, maar ik vindt de Belgen ook nog wat verdraagzamer dan de boven de Moerdijk mentaliteit.
              Is ook nog net wat meer respect te vinden voor andermans spul. 💡

Maar als je maar 150 meter van grens woont, ben ik toch blij een Zeeuws-Vlaming te zijn. 8)

Omdat de mensen hier gezelliger zijn Wim 🙄 😉 😈

Wim

reys schrijft:

Was het eerste dat bij mij opkwam toen ik begon te lezen, “die Wim slaapt zeker goed!” 😆
                  Lees toch dikwijls (Ned P forum) melding van gestolen Porsches in Nederland.

Waarom denk je dat ik altijd naar België kom. 😆

ik zou zeggen als ze hem moeten hebben, laat dan maar pakken… volgens mij helpt enkel een goede verzekering.
                    Ben al twee keer overvallen en pistool tegen de “kop” gehad, voorpagina van “het belang” al gehaald…
                    Rij nog geen porsche maar mijn bmw staat voor de deur, sleutels liggen vlak bij de deur en als ze binnen komen hebben ze maar te pakken en met dat ding weg te rijden.
                    woning is beveiligd en heb een stille panniekknop langs mijn bed, maar held uithangen doe ik toch maar niet.
                    volgens mij moet je het mensen met slechte bedoelingen moeilijk maken, maar uitsluiten kan je nooit, mijn ex-vennoot had een mercedes sl AMG, een woning met panick-room en beter beveiligd dan een bank, maar toen hij buiten kwam en van zijn oprit wou rijden stonden er ineens een paar zwaar bewapende gangsters en de auto was hij kwijt…

Anoniem

Was het eerste dat bij mij opkwam toen ik begon te lezen, “die Wim slaapt zeker goed!” 😆
                      Lees toch dikwijls (Ned P forum) melding van gestolen Porsches in Nederland.

Wim

Ik plof de mijne overal neer, zal hem nooit verstoppen, want dat geeft volgens mij net de gelegenheid.

Zal het nog sterker vertellen.
                        Als wij naar Antwerpen of ergens anders naar toe rijden met mooi weer, plof ik hem overal zo neer met de kap open en het front van de radio er nog in. 😳

Doe ik al 30 jaar lang met alle old-timers die ik gehad heb, kunnen ze ook niks kapot maken.
                        Het enige wat ik elke keer doe als ik hem zo neer zet, is een beveiliging op stuur naar koppeling van gehard staal, en de wielen altijd naar de stoeprand gedraaid.

Ik ga er makkelijk met om, misschien te gemakkelijk, maar slaap wel fantastisch. 😆

Anoniem

plumber schrijft:

Mij hebben ze nooit gezegd dat ik de wagen zelf zou kunnen stilleggen… zal me daarvoor eens informeren…

:evil mij ook niet, zal ook es naar die gasten bellen

Durfde het eerst niet te schrijven, maar als de P thuis staat terwijl ik voor een langere periode weg moet of op reis ben dan gaan de wielen er ook af 😕

Heeft natuurlijk ook en stuk met de gemoedsrust te maken.

“verkoop dat ding, dan ben je van die stress verlost” wijze ❓ woorden van ‘t vrouwke

Wim

Inderdaad, en als ze willen is alles te stelen.
                            Tegen de echte profs doe je niks, die weten al hoe iets opgelost moet worden voor het uitgevonden is. 💡

Moest ik zo gebiologeerd zijn voor het stelen van mijn Porsche karretje, zou ik uiteindelijk overwegen om het weg te doen, om niet meer zo te moeten afzien.

😆 😈 😆

Anoniem

Je kan natuurlijk ook de wielen eraf halen.
                                Er zijn genoeg mogelijkheden om de auto te stallen zonder wielen.
                                Ik heb al eens een keer een zelfbouw profiel gezien dat mooi met de wielbouten tegen de naaf werd geschroefd. Blijf het gewicht op uw vering.
                                Dan kan je die ook eens goed opkuisen na de winter.

Het wordt hier een leuke discussie over “hoe kan ik een auto makkelijk stelen?” 😆

Kijk eens naar het volgende filmpje hoe makkelijk een wagen kan getakeld worden, zelfs al is er geen plaats voor of achteraan 😯

[video]http://http://www.youtube.com/watch?v=ITZRp4DwDas&feature=related[/video]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.