- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 september 2010 om 18:29
Hey Folks,
Onze garage thuis wordt te klein om alle wagens binnen te zetten…
Nu dat de herfst er aan komt zou ik een afgesloten garagebox willen kopen in een ondergronds garagecomplex. Ik zou de Porsche daar dan zetten tijdens de herfst/winter.
Aangezien de wagen dan niet meer bij ons thuis zal staan ben ik op zoek naar een goed anti-diefstal systeem. De garagebox is afgesloten via een “ijzeren poort” maar daar lachen inbrekers mee volgens mij…
Ik ben NIET op zoek naar een alarmsysteem of anti-carjacking systeem (dat heb il al) maar een beugel of iets dat stevig en doeltreffend is om inbrekers/dieven het zo moeilijk mogelijk te maken de wagen te stelen …
Ik had gedacht aan een parkeerbeugel maar weet niet of dat doeltreffend is voor diefstal; die spullen zijn eerder gemaakt om je parkeerplaats te vrijwaren, niet echt om diefstal te voorkomen…
Dat ik 5 minuten nodig heb om alle beveiligingen weg te nemen is niet zo erg; als ik met de P ga rijden heb ik meestal tijd genoeg…
Alle ideen/info zijn welkom 😀
Greetz,
Plumber
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.