Anti-diefstal beugel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Anti-diefstal beugel

• Maker
    Discussie
  • Hey Folks,

Onze garage thuis wordt te klein om alle wagens binnen te zetten…

Nu dat de herfst er aan komt zou ik een afgesloten garagebox willen kopen in een ondergronds garagecomplex. Ik zou de Porsche daar dan zetten tijdens de herfst/winter.

Aangezien de wagen dan niet meer bij ons thuis zal staan ben ik op zoek naar een goed anti-diefstal systeem. De garagebox is afgesloten via een “ijzeren poort” maar daar lachen inbrekers mee volgens mij…

Ik ben NIET op zoek naar een alarmsysteem of anti-carjacking systeem (dat heb il al) maar een beugel of iets dat stevig en doeltreffend is om inbrekers/dieven het zo moeilijk mogelijk te maken de wagen te stelen …

Ik had gedacht aan een parkeerbeugel maar weet niet of dat doeltreffend is voor diefstal; die spullen zijn eerder gemaakt om je parkeerplaats te vrijwaren, niet echt om diefstal te voorkomen…

Dat ik 5 minuten nodig heb om alle beveiligingen weg te nemen is niet zo erg; als ik met de P ga rijden heb ik meestal tijd genoeg…

Alle ideen/info zijn welkom 😀

Greetz,

Plumber

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Een klassieke kantelpoort is idd kinderspel om open te breken, met 2 schroevendraaiers bij de hand ben je op 1-2-3 binnen…
      Zou het niet beter zijn om te investeren in een moderne geautomatiseerde poort ❓
      Die zijn veel beter beveiligd, en zo kunnen ze niet bij de P geraken ipv er enkel niet mee weg te kunnen (kunnen dan uit frustratie misschien je oogappel vandaliseren…) ❗ Denk dat dat beter zou zijn voor je gemoedsrust als de wagen niet meer thuis staat 😉

Wim

Je moet onderstaande hebben van Powerlock, gebruikt de politie ook.

Bezit het hoogste Engelse veiligheids keurmerk SOLID SECURE GOLD.

Kost rond de 200 euro.

Anoniem

Wel opletten als je een extra stuurslot of wielklem koopt.
          Meestal word dat vastgezet met een buis sleutel en dat is echt niet veilig.
          Zie volgende links.

Anoniem

Afgelopen zomer hebben ze bij ons willen inbreken .De sleutels van de porsche lagen gewoon op tafel .Gelukkig niet binnen geraakt .
            De wagen staat in een garagebox met een eenvoudige kantelpoort die heel gemakkelijk open te breken is .
            Na dit voorval ben ik info gaan vragen bij de slotenmaker of er een systeem bestaat om de poort extra te beveiligen .Ondertussen zijn we 1 maand verder en nog geen nieuws daarover .
            Heb wel weet van een systeem dat ik in Frankrijk eens gezien heb op een poort .Kan het moeilijk beschrijven hoe het werkt ,maar binnen 2 weken bekijk ik het daar eens en vraag er info over .

Wim

Ik zou er een wielklem en stuurklem opzetten.
              Is binnen de 5 minuten door jou gestelde tijd eraf te halen.

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.