antidiefstal

• Maker
    Discussie
  • Zoek een antidiefstaldop van een 993 wegens verlies van de mijne 🙁 evil: ).Dit is dus een holle dop die past op één van de wielschroeven.Is niet dezelfde voor elke 993.Denk dat er een 8-tal verschillende zijn.Ben bij de porscheboer geweest voor een nieuwe.Kan niet veel meer dan 3 € kosten.Helaas verkopen ze die niet afzonderlijk.Dus moet ik voor een simpel dopje 4 keer 5 wielbouten kopen inclusief de dop voor een nazomerprijsje van 52 € 🙄 .Ja ,hallo.
    Iemand een idee waar ik de dop alleen zou kunnen kopen?
    Sebastian,staat er een nummer gegraveerd in uwe dop?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Dat wel, eerste keer toen ik met cabrio ging rondtoeren had ik al een zonneslag. Sindsdien nooit meer vergeten petje te dragen, een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen 🙂

Anoniem

ik ben es cabrio teruggereden van Oostenrijk verleden jaar. Constant zon in het gezicht….. Bruin ni maar rood….ik zag letterlijk roder dan een tomaat. Goe insmeren en een petje opzetten anders gaat ge afzien zenne

Ik had de mijne ook besteld, ga ze nu vrijdag ophalen.

Alhoewel men zegt dat originele velgen niet gestolen worden + ik laat wagen nooit meer dan 2u uit mijn zicht, kan je beter zeker spelen. Vooral als je ermee op reis wil gaan (ik hoop volgend jaar zonder dakje eens naar de middellandse zee te rijden, dan ben je al bruin voordat je daar aankomt 8) )

Heb vorige week de 4 antidiefstalmoeren vervangen (1 per wiel) en bijhorende dop aangeschaft. 50€ +10€ voor het “werk”. 🙄
            Er bestaan 30 verschillende doppen.

Ik bel Johan op, heeft ook ferme takelwagen 🙂

[quote=”911-lover”:29639yc4]Ik ben gelukkig , daar ik iets voelde , op de parking gestopt.
                Valt ook niet zo op hé 😉 [/quote]

Tussen de hoge brede vrachtwagens dus…….niks gezien. 😆

[quote=”jokke”:1zs3wxec][quote=”911-lover”:1zs3wxec]Dat heb ik ooit moeten doen met mijn elver.
                  Doordat ik de turboremmen erop had paste mijn reservewiel niet meer.
                  Tja , wat doe je dan???
                  Takeldienst bellen (ben gelukkig goed verzekerd) en takelen maar .[/quote]

Ben ook lid van de pechdienst.Een porsche op de pechstrook is eigenlijk geen zicht maar het lidmaatschap geeft toch een zeker gevoel.Je weet maar nooit.[/quote]

Wel zet je wiel dan eens plat en dan komen ze dit wel lossen en dan vraag je ook voor die andere 3 nog los te zetten. 😉

Ik ben gelukkig , daar ik iets voelde , op de parking gestopt.
                    Valt ook niet zo op hé 😉

[quote=”911-lover”:1dje9tya]Dat heb ik ooit moeten doen met mijn elver.
                      Tja , wat doe je dan???
                      Takeldienst bellen (ben gelukkig goed verzekerd) en takelen maar .[/quote]

Ben ook lid van de pechdienst.Een porsche op de pechstrook is eigenlijk geen zicht maar het lidmaatschap geeft toch een zeker gevoel.Je weet maar nooit.

Dat heb ik ooit moeten doen met mijn elver.
                        Tja , wat doe je dan???
                        Takeldienst bellen (ben gelukkig goed verzekerd) en takelen maar .

[quote=”Setakira”:bybg9zl2]Hallo Jokke,

Ik vrees dat ik ook zo geen dop heb (is nog laatste deel dat ik mis voor de wagen: een volledige set om de wielen los te maken). Tot nu toe altijd nagekeken of ik mijn GSM bij had voor ik vertrok voor moest ik ergens plat staan onderweg 😛
                          Zoals zo dikwijls voorvalt had de originele verkoper vele items uit de wagen bijgehouden (god weet waarom) zoals windscherm, compressor om reservewiel op te pompen en krik met de dopsleutel. Enkel krik met sleutels mis ik nog (en dan die speciale dop)…

Doet mij er weer aan denken dat ik dat moet bestellen, bedankt voor de herinnering 😀 [/quote]

Want takeldienst bellen om je weg te laten slepen voor een platte band is ook een beetje lullig .

Staat echter geen nummer op

Hallo Jokke,

Ik vrees dat ik ook zo geen dop heb (is nog laatste deel dat ik mis voor de wagen: een volledige set om de wielen los te maken). Tot nu toe altijd nagekeken of ik mijn GSM bij had voor ik vertrok voor moest ik ergens plat staan onderweg 😛
                              Zoals zo dikwijls voorvalt had de originele verkoper vele items uit de wagen bijgehouden (god weet waarom) zoals windscherm, compressor om reservewiel op te pompen en krik met de dopsleutel. Enkel krik met sleutels mis ik nog (en dan die speciale dop)…

Doet mij er weer aan denken dat ik dat moet bestellen, bedankt voor de herinnering 😀

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.