- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 november 2020 om 12:01
Dag experts,
[confidential][hide]
Op mijn 2008 Cayman die nieuw gekocht werd bij Carrera Motors Porsche Centre in SMLatem werd een extra antidiefstal systeem ingebouwd waarbij je enkele minuten na het starten ergens op een knop moest drukken om te verhinderen dat de motor stilviel.
Ik ben de tweede eigenaar en heb de auto ook bij CM gekocht in 2015. Ik heb toen gevraagd om dat systeem uit te schakelen omdat ik de auto dagelijks gebruik en het nogal een omslachtige procedure was.
(Ik snap dat het een delicate kwestie is om zomaar publiekelijk te bespreken, dus ik heb alvast de hide functie gebruikt zodat gasten dit niet kunnen lezen.)Ik heb geen verdere instructies gekregen over het systeem en weet niet of ze het uitgebouwd hebben of gewoon uitgeschakeld hebben. Mijn auto staat momenteel stil na een akkefietje met wat water en de batterij. De batterijproblemen zijn verholpen, maar de auto start niet meer. Hij krijgt geen benzine.
Nu vraag ik me af of dat systeem misschien ongewild geactiveerd is geraakt..Heeft iemand ervaring met dat soort systemen en kan me vertellen hoe je zoiets uitschakelt? Stel je bent zelf vergeten op je knop te drukken en staat stil langs de kant van de weg. Wat is de procedure om weer te starten?
Antwoorden mag gerust in PM, of op een andere ‘veilige’ manier. Emailadres of telefoon te krijgen via PM.
[/hide][/confidential]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.