Antwerp Classic Salon 2-4/maart

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerp Classic Salon 2-4/maart

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Wie gaat naar het 41ste Antwerp Classic Salon?(behalve de bij evenementen vermelde forumleden)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
      • Tenzij het toevallig een andere CS zou zijn, maar Imbu Classics stond in Essen 2016 met een gele CS met 68.000 kms en een vraagprijs van 53.000 €.
        Staat in het nummer van Flat6 Magazine van Mei 2016

[quote=”Drip” post=263823]Achter mijnen hoek en zit thuis uit te zieken verdomme 🙁

@Monza
          ; super salon gewenst :up:[/quote]
          .

Yep super druk voor ons :mrgreen: alhoewel er vrijdag en zaterdag minder volk was :drink:

Hier ook een paar foto’s. Blitzbezoek want was met een zieke onderweg. 😐

Of anders heeft ie de clubsport stoelen verkocht….

Heb al prijzen gehoord van 11.500 euro…….per stuk :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Yup, zwarte stijl (modeljaar ’93) staat véél beter. Op mijn groene (modeljaar ’94) valt het nog niet zo op door de donkergroene kleur.

Comfortstoelen lijken ook deze van de 964 te zijn, wat ook weer zou wijzen (indien origineel) op een vroege in plaats van late 968 (want anders 993-stoelen).

Weeral iets bijgeleerd
                  Dat van de zwarte B-stijl wist ik niet

Mijne vorige (MY1995) had idd de gekleurde B-stijl
                  (nu weet ik wat er mis mee was :mrgreen: :mrgreen: )

IMG_0032.JPG

Huidige CS gelukkig idd zwart

IMG_0811.jpg

Is dan ook een van de eerste
                  En ja, hij bolt, is een foto vd levering

PS:
                  zwarte sierlijst dus veel beter bij de gele
                  zwarte velgen daar en tegen …. 😳 😥
                  zwarte lederen comfort zetels ….not done op een CS eigenlijk :bounce: :hail:

Bedankt voor de info mannen!
                    Modeljaar lijkt alvast ’93 (zwarte B-stijl deur en Cup I’s (dat is natuurlijk makkelijker te wijzigen)) maar wie weet is de wagen pas in ’95 ingeschreven. Begin wel steeds meer voor speed gelb te vallen!

43000 is toch “rond de 45000”, ik vind dat je er nogal boenk op zat Rollie !

Oeps,dat krijg je als teveel wagens en prijzen in een kort tijdsbestek ziet :music:
                        Merci deepee

28423891_1005968909542573_5685449537065633832_o.jpg

28619556_1005969566209174_5370629856622565969_o.jpg

stond idd te koop, als ik mij nog goed kan herinneren: rond de 45.000eur

Vind met name de gele 968 CS wel erg fraai! Stond deze ook te koop?

deepee: collectie van Johan D?

volgens mij niet te koop. stond daar voor het jaarthema “24H LeMans”

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.