Antwerp Classic Salon 2011 (4, 5 , 6 maart )

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerp Classic Salon 2011 (4, 5 , 6 maart )

• Maker
    Discussie
  • wie gaat er eens een kijkje nemen ?

ik rij zondag eens tot daar

groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • PieterBoels schrijft:

Goeie foto’s ook voor de rest 911-lover 😉

Thx .
      Wil je je foto in grote resolutie , even op de link klikken van het album , dan op de foto en dan nog eens op de foto .
      Dan heb je ze in de grootste resolutie .

BC911 schrijft:

De engeltjes hebben toch geen krasjes gemaakt op je 944 😉 .

Hehe, valt goed mee 🙂 In elk geval niets dat een goeie polijstbeurt er niet uit krijgt. Engeltjes wegen niet veel hé 😉

De engeltjes hebben toch geen krasjes gemaakt op je 944 😉 .

911-lover schrijft:
            [quote]Wij zijn vandaag ook een kijke gaan nemen en waren weer meer dan tevreden .
            Onze verwachtingen werden ingelost .
            Lekker ritje met de Porsche heen en terug erbij op zulks een mooie dag , bekende forummers gezien en gesproken (Johan , Alain en Miguel . Tof jullie getroffen te hebben) en toch vier uurtjes er lekker rond gehangen en fotootjes gemaakt .

Dit is mijn wagen op de PCCB stand, bedankt voor de foto 🙂 Was inderdaad weer een leuke editie van het Classic Salon dit jaar, veel te zien! Goeie foto’s ook voor de rest 911-lover 😉

ik ben zelf niet in Antwerpen geraakt omdat ik in USA enkele opendeurdagen , meetings, shows bezocht (allemaal Porsche, fotos komen later).
              Via een vriend heb ik wel fotos te pakken gekregen van wat er zoal in Antwerpen te zien was.

Verslagje en fotos op Liebe zu Ihm

Anoniem

Ik was het niet 🙂
                Ben gisteren niet buiten geweest met de Porsche 😳

Nog iets vergeten .
                  bij ons vertrek daar rond 17u vertrok er een voor het gebouw geparkeerde blauwe 930 .
                  Reed naar de lichten , keerde en draaide dan een straat rechts in .
                  Was het die blauwe 930 van hier ???

Wij zijn vandaag ook een kijke gaan nemen en waren weer meer dan tevreden .
                    Onze verwachtingen werden ingelost .
                    Lekker ritje met de Porsche heen en terug erbij op zulks een mooie dag , bekende forummers gezien en gesproken (Johan , Alain en Miguel . Tof jullie getroffen te hebben) en toch vier uurtjes er lekker rond gehangen en fotootjes gemaakt .

Mijn kleine 250 fotootjes kunnen jullie HIER zien .

Enkele teasers

vandaag ook geweest, en voor was het dik in orde 😀

greetz

Het is idd geen megagrote beurs , maar ik vind het wel een super gezellige beurs en voor mij de leukste beurs van België .
                        Ik ga er al jaar en dag heen .
                        Wil je massa’s zien moet je nog een paar weekjes wachten .
                        Dan is Techno Classica in Essen .
                        De super grote broer van Antwerp Classic Salon . (beide van Siha)

ik was er en moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld was, ik had toch net iets meer verwacht voor 15€ inkom

Geweldig .
                            Bel even als je daar bent 😉

Zal er ook zijn morgen, rond 14u.

Wij gaan ook zondag en zullen daar rond 13.00u zijn.
                                Meer info over de beurs vinden jullie HIER

btw, waar is het te doen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.