Antwerp classic salon 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerp classic salon 2014

• Maker
    Discussie
  • Was nog geen draadje over dit jaar. of ik heb er overgekeken.
    Deze ochtend even langs geweest. Was echt een tegenvaller dit jaar.
    Hier een korte impressie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • ook wij waren van de partij op het Antwerp Classic Salon.

Fotos en reportage op Liebe zu Ihm

Prijzen waren wel de moeite anders! Zag zelfs een 912 voor 36,5k…

Het Festival blijft voor ons ook een topper. Mocht je een witte 997 GT3 Mk1 gevolgd door een witte Boxster Speedster (Carbonman) zien, that’s us.
          Campingcar gereserveerd en aanwezig van donderdag tem zondag. :happydance:
          115.000€ voor een echte early 23 window Samba is blijkbaar nog schappelijk … :wtf:

Yep…. kaartjes liggen hier al een maand :mrgreen:
            We gaan de zaterdag.

Wim

[quote=”Thefrits” post=161767]Goodwood is summum qua beleving.

Dit jaar ga ik weer… :relaxman:[/quote]

Al kaarten voor de Revival, want zit zo goed als vol.
              Wij reserveren daar ter plaatse al voor het jaar erop.

@Dirk I,die vw samba bus dan bij kieft en klok “115.000€” :puke: :puke:

Goodwood is summum qua beleving.
                  En helemaal Revival in september.
                  Dit jaar ga ik weer… :relaxman:

Ook nog eens naar Gent geweest dit jaar, ik vond de zweedse ballekes in het Ikea-restaurant rechtover nog het interessantste van mijn dag….. :think:

Dit jaar heb ik me ook voorgenomen de meest interessante classiccar beurzen te bezoeken.
                      Van diegene die ik bezocht (Maastricht, Parijs, Gent en Antwerpen) vind ik Gent toch de minst aantrekkelijke. Maastricht en Parijs zijn van een ander niveau
                      Nu nog Essen en Goodwood (FoS) en ik ben door mijn lijstje (jaja, reeds kaarten voor beiden)

1 ding weet ik zeker. Mijn zoektocht naar een mooie ’72 en ’73 911 zal zeker niet op een beurs succesvol eindigen.

Voorbeeldje? een ’65 Porsche 911 in showroomconditie … 260.000€ 😯
                      Blijft wel leuk natuurlijk om naar te kijken.

Vond Antwerpen dit jaar ook niet veel soeps. Er worden meer en meer nieuwe spullen aangeboden en de kwaliteit van de (US) Porsches was niet echt hoopgevend. De prijzen daarentegen singden opnieuw de pan uit.
                        Beurzen lijken mij meer en meer een showroom waar weinig voor modale prijzen van eigenaar wisselt. Dit jaar voor de eerste maal naar Maastricht geweest en is mij zeer goed bevallen. Ook hier was het minpunt de vraagprijs.
                        Grts,
                        Gianni

Ben ik nog niet geweest. Hotel in Essen is alvast geboekt 😀

Volgende week beurs in Reims. Iemand daar al eerder geweest ?

http://www.2ce-salons-reims.com/27eme_salon_1357.htm

Deze is van *porsche van beurden denk ik,het is van oorsprong een 964 omgebouwd naar een oudje :first:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=161612][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/2014_Classic%20Car%20Antwerpen/IMG_20140302_150558771_zps11bff73e.jpg[/IMG][/URL]
                                [/quote]

Deze is wel ongeveer hetgeen ik in gedachten heb om ooit in de garage te plaatsen. Iemand meer info over deze?

Wim

Dank je , :salut:

Maar ook met de verkeerde velgen, gaat dus een probleem worden om die te vinden. 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.