Antwerp Classic Salon

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerp Classic Salon

• Maker
    Discussie
  • Dit weekend is het Antwerp Classic Salon .
    Een kleine maar steeds mooie beurs die elk jaar (indien mogelijk ) opons bezoek kan rekenen .
    Zo ook dit jaar .
    Wie van hier gat er ook heen ?
    Misschien valt er iets af te spreken ?
    Wijzelf gaan Zaterdag namiddag en gaan darna eventjes Antwerpen stad in .

Fotootjes zullen in dit rubriekje zeker volgen .

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • nog enkele fotootjes

deze en nog een 50tal extra fotos vind je op Liebe zu Ihm

[quote=”porsche914orange”:3druzg7d]
        die oranje softwindow was er echt over. Prijskaartje 53000€ 🙄 Het interieur was dan zelfs nog met ordinaire sky overtrokken. ZE hadden beter de originele er laten inzitten.[/quote]

Klopt, heb ik ook vastgesteld . En idd die prijs 😯

[quote=”porsche914orange”:3druzg7d]
        btw die groene 964 was toch echt een wrak ❓ [/quote]

Klopt , maar de prijs was ook navanant .
        Ik ben zeker dat deze weldra ergens “opgepoetst” staat bij een handelaar voor minstens 6000€ meer dan de vraagprijs .
        En dan spreekt men van een koopje daar je dan een 964 hebt voor 20.000€ . (Onlangs hier nog ter discussie geweest dat dit niet haalbaar is)
        Polieren en spot repair , logootje voor vooraan erop , nieuw spiegelglaasje en de wagen oogt echt heel anders .Laten we zeggen dat voor de wagen optisch (de rest weet ik niet) in orde te krijgen het geen 1000€ kost en de vraagprijs was 14000 en een habbekrats . Wat wil zeggen dat een handelaar ze op de kop tikt tussen de 10 en 12.000€
        En bij verkoop is de wagen steeds goed verzorgt geweest door de vorige eigenaar . Dat zie je er ook aan 🙄 😈 😉

[quote=”diet”:3druzg7d]die groene 964 staat hier te koop
        wat een wr…k. met het werk dat er nog aan is zit je vlug aan de 25000 euro.[/quote]

Ik heb de wagen toch ook (optisch dan) bekeken en ik weet niet hoeje aan 10.000€ komt .
        zijn er dan technisch ook een hoop gebreken ?
        Een volledige spuitbeurt heeft de wagen niet nodig (zie hoger vermeld) en een beetje handelaar kent de truukjes om de wagen op te poetsen .
        Ook de advertentie meld niets van technische mankementen .
        Vertel eens wat meer ❗

die groene 964 staat hier te koop http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/1290 … era_2.html

deze wagen staat al geruime tijd op kapaza tegen toch wel een schappelijke prijs dacht ik tot ik hem zag. Ik heb deze 964 vorig jaar op de beurs in hoogstraten bekeken en idd, wat een wr…k. met het werk dat er nog aan is zit je vlug aan de 25000 euro.

leuke foto’s, vooral de nsu uit mijn jeugd. 😀

die oranje softwindow was er echt over. Prijskaartje 53000€ 🙄
              Het interieur was dan zelfs nog met ordinaire sky overtrokken. ZE hadden beter de originele er laten inzitten.

btw die groene 964 was toch echt een wrak ❓

[quote=”911-lover”:kqx6zn8p]Mijn fotootjes zijn HIER tezien

Ietsje minder dan normaal , maar dat was omdat het thema dit jaar Britisch cars was . Niet zo echt mijn ding .
                Geen bekende van hier gezien , maar wel een andere op de Jaguarstand .
                Ik wist niet dat hij een autoliefhebber was ❓

Ik zat ook op de stand toen je die foto trok 😉

Mijn fotootjes zijn HIER tezien

Ietsje minder dan normaal , maar dat was omdat het thema dit jaar Britisch cars was . Niet zo echt mijn ding .
                  Geen bekende van hier gezien , maar wel een andere op de Jaguarstand .
                  Ik wist niet dat hij een autoliefhebber was ❓

[quote=”porsche914orange”:ru72g7cv]bij mij geen foto’s zichtbaar 😕 [/quote]
                    Ja af en toe werkt Photobucket niet al te goed. Zag daarstraks ook dat het niet helemaal lukte, maar zie ze nu toch hoor 😉 .

bij mij geen foto’s zichtbaar 😕

volgens mij was dat de 911 turbo flatnose van deflyingredbaron. 😀

Hierbij enkele foto’s:

Rood en wit is blijkbaar in dit jaar … 😆

[size=59:32abyu9g] -Edit bij Mod : Ik heb de fotootjes even onder elkaar gezet voor de leesbaarheid- [/size]

Zo , we vertrekken nu richting Antwerpen .
                            De fotootjes volgen later op de dag 😉

Daar ben ik het volledig met je eens .
                              En veelmeer de moeite waar dan bevoorbeeld een overroepen Maastricht of Gent .

het is idd wel klein als je het vergelijkt met essen enzo, maar toch de mooiste in ons kleine landje ❗

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.