Antwerpen / Kust – 11 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerpen / Kust – 11 oktober 2015

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Samen met PDS aan het klagen dat we te weinig hebben deel genomen dit jaar aan ritjes :sleep:
      Het seizoen is nog niet gedaan maar we hebben een eitje dat op de vorige RLC te Antwerpen werd achtergelaten – door een collega Porschist – uitgebroed.

IDEE:
      We verzamelen op zondag 11/10/15 aan Plaasjkaffee om een uur of negen (of een ander overeengekomen startpunt).
      We rijden (zonder autostrade te nemen) richting kust.

Iemand van aan ‘t zeetje doet een voorstel waar we elkaar kunnen treffen en iets gaan eten 😮

We bellen bij het vertrek met ons zoutwatercontact (een lieftallige vrijwilliger) om te laten weten met hoeveel we zijn ivm de middaghap.
      Lekker bijkeuvelen en dan zien we wel.

Bij slecht weer schuiven we gewoon een week op, dus niets ligt vast, iedereen is welkom en niemand is verplicht.

Leuk hé, niet? :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • [quote=”Funny” post=218286]@Bert ,de Mclaren 570S is prachtig .
        Hij stond daar in een combinatie van wit en donkergrijs (zwart ) . .[/quote]

Snoer heeft er foto van gezet op smoeleboek PFB :coolness: :coolness: :coolness:

[hide]@Funny: Ben eigenlijk wel razendbenieuwd naar de 570s. Maar deze keer heb ik geen VIP uitnodiging, dus geen parking, geen eten. Blijft enkel over al dat gedoe daar in Knokke en mijne kop staat momenteel niet naar file, parking zoeken en heel veel volk. Als er dan voor de rest zoals je aangeeft ook niks meer te zien is van leuke auto’s, tja … dan maar wachten tot hij in de toonzaal staat in Brussel zeker ?[/hide]

@Bert ,de Mclaren 570S is prachtig .
            Ik zei tegen Luc en Jochen dit is een van de weinige wagens die hier staan waarmee ik wil rijden en gezien worden .
            Hij stond daar in een combinatie van wit en donkergrijs (zwart ) .Alles klopt aan die wagen !
            Misschien heeft Luc er een foto van genomen !

@Pds
            ,zaterdagnm aanwezig .

wij zijn ook van de partij 😆

Wij zitten vanaf vrijdag ook in Knokke-Heist.

Als toeschouwer Zoute Grand Prix en Zoute GT , niet als deelnemer.

Vorig jaar was het :up:
                Ze voorspellen alvast goed weer, dus autoliefhebbers … allen daarheen zou ik zeggen.

[hide]ik zal er ook heel het weekend vertoeven :salut: [/hide]

[hide]Ik had eigenlijk niet gepland van te gaan, maar kreeg email van Macca om de nieuwe 570s te komen bekijken. hmmmm :think:
                    Waar gade eten ? Bartholomeus, Alexandra, Sel gris ?
                    [/hide]

PDS

Kom zelf is zien !

Kunnen we samen iets gaan eten :popcorn:

[hide]De nieuwe Mclaren 570S gaat er staan. Laat eens weten hoe die meevalt in real life …[/hide]

PDS

Wij zijn héél het weekend in Knokke

Hopelijk komen we er wat bekende tegen :up:

PDS

Drip en ik gaan de trip op 11/10 voorlopig annuleren !

De Zoute Grand-Prix is ook elk jaar maar hetzelfde, moeilijk parkeren in groep e.d. :think:

Maar het idee van de mosselen zullen we zeker nog oprakelen één van de volgende weken :drink:

[quote=”PDS” post=214707]
                                We kunnen van daar naar jullie komen. :popcorn:[/quote]

Ahum, met welken otto dan wel :think:

:respekt: :respekt: :respekt: :music: :music: :music:

PDS

Net voorgesteld aan Drip, ik wil dat wel doen :up:

We hebben in de ochtend de meet en Greet op Linkeroever.

We kunnen van daar naar jullie komen. :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.