Antwerpen MAS – Late Night Café

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerpen MAS – Late Night Café

• Maker
    Discussie

• XXX

Ja wadde, voordat die naam van deze topic bedacht was… mijn belkrediet is om zeep maar PDS en Drip zijn er uit geraakt 😎

Gewoon nog eens samen de spreekwoordelijke ‘pint gaan pakken’ voor wie het uitkomt.
      Philip en ik mogen die avond buiten gaan spelen, de Kenny zijn ketting is vrij kort maar misschien mag hij toch iets verder die avond 😮
      De Walter, als die kan, hopen we ook te zien en natuurlijk nog enkele anderen als het moest lukken…

Waar: Bar Du Port – op de hoek van de Napelsstraat en Napoleonkaai te Antwerpen – 20:00u !!!! 30/10/15 !!!!!
      Met zicht op het MAS -verwarmd terras en voor de rest bruine kroeg…

Aan de buitenkant (zonder terras) ziet dit er zo uit:

bdp.jpg

Het MAS, dat is dit:

MAS.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
      • PDS – 2
        DRIP & DRUP
        Van Kerchove (als hij nog mag buitenkomen – 1)
        Bccars + “die van ons” (komen normaal gezien af, maar wellicht beetje later, 20u is mogelijk te krap in de planning)

XXX

Graag even een oplijsting van wie afkomt, tracht of twijfelt…
          Bij Bar DU Port willen ze zo goed mogelijk voorbereid zijn.
          Voldoende ‘hot-dogs’
          Voldoende parkeerplaats (met toezicht)
          Voldoende bediening… :lekker:

Dus:
          PDS – 2
          DRIP & DRUP
          Van Kerchove (als hij nog mag buitenkomen – 1)

Aanvullen aub :respect2:

uiteraard ,steeds bij de pinken… zelfs op een vrijdagavond ,na een drukke werkweek

XXX

Zuff, let wel dat je in de juiste gaat zitten, er zijn er daar nogal wat en het personeel kan er ook anders uitzien :happydance:

91-year-old-waitress-kathi-kink.jpg

[quote=”Drip” post=218891]OK, om alle andere vragen te beantwoorden nog even dit beeldmateriaal van de bediening:

voor het drinken:

Voor den dessert:

Voor alle duidelijkheid; Ik verwacht nu geen verdere vragen meer enkel maar een antwoord om te bevestigen dat je komt.
                Enige andere redelijke vraag: kan het vroeger 😀 😀 :D[/quote]

wow , enkel voor het dessert wil ik graag even deze verplaatsing maken ….. naar deze leuke bruine kroeg 🙄 🙄

Ive

allé Harley G, hoe meer zielen hoe meer vreugde hé
                  allé zeggen ze toch

Zal in ieder geval gezellige boel worden. De toon is al gezet :applaus:

Oei, dan blijf ik maar beter weg…. :drink:

XXX

‘t is duidelijk dat er ambiance zal zijn aan ‘t MAS :up:

roflmao-2-3-4-5-6.gif

@HarleyG :what:

Het is niet omdat je met een kappersauto rijdt, dat je vrouweklap moet verkondigen he :what: :bounce: :mrgreen:

:think: wordt dat dan ni stillekesaan tijd? :happy:

PDS

Nog niet 😳

[hide]Is PDS niet getrouwd met K. dan ?[/hide]

PDS

Nee nee sinds jij getrouwd is :loser:

:ass:

XXX

Ah, einde oktober een warme rechterbil, ik kijk er al naar uit als ‘de madam’ weer dicht bij mij komt zitten :happydance:
                                    En de Kenny, onder voorbehoud, sinds dat die zelfstandige geworden is… 🙄

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.