Antwerpenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Antwerpenaar

• Maker
    Discussie

• mowgli
    Deelnemer

Antwerpenaar en daar is zowat alles mee gezegd neem ik aan.
      Enkel watergekoelde P’s in mijn bezit.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • Nein zuff, ig mag niet awf der parking fietsen von mijne muti.

Nein zuff, ig mag niet awf der parking fietsen von mijne muti.

[hide] Ben wel benieuwd of” Mowgli” ook in DE Limburg komt ‘baaitanken” en d’oole laat controleren , met zijn watergekoelde Porsches 8) 8) [/hide]

[hide] Ben wel benieuwd of” Mowgli” ook in DE Limburg komt ‘baaitanken” en d’oole laat controleren , met zijn watergekoelde Porsches 8) 8) [/hide]

:think: seg euh Beveren … is dat ni waar ze dat vermaard taleninstituut hebben om keepers in sneltempo vloeiend Duits te leren spreken? en volgens ghooghel kan je er binnenkort een talbad turbotaal nemen 😎

Het is nog ne slimme ook, hij weet het zelf: ‘negeren’ die boel!

Wim

:mrgreen: 😉

Anonimiteit heb je in veel vormen, de reden dat ik mijn oude nick weg wou, is omdat ik deze gebruikte op teveel forums.
                      Niet dat “IK” wou verdwijnen of mij uit de forumwerled wou terugtrekken, integendeel.

Op geen 5 minuten googlen stond je aan mijn voordeur , wist je waar mijn P’kes geparkeerd stonden en of ik thuis was of niet…
                      Een serieus nadeel van het internet en het net iets te nonchalant om springen met het netjes invullen van profielen.

Verder nog even dit ,wat jullie ervan maken, denken of wat dan ook: er bestaat een “negeer-functie” op het forum. :ass:

@wim
                      P3636 Navy Blue :mrgreen:

Ive

Oei, en Beveren is ni ” ‘t Stad” hé. Beveren is van “Over ‘t water”
                        :happydance:

Wim

Maar die komt toch niet uit Antwerpen, maar Beveren. 💡

En als het hem zou zijn zou dit mij zwaar tegenvallen van Patrick.
                          Of hij gebruikt de naam omdat hij het draadje gelezen heeft. 💡

[quote=”mowgli” post=221624]
                            Greetz,
                            PatrickB. :ass:[/quote]

Ik dacht dat de heer PatrickB anonimiteit wenste enkele dagen geleden.
                            Dat heeft dan niet lang geduurd :happy:

Ive

@Mowgli: Als het was om op te vallen en reacties uit te lokken: missie geslaagd zou ik zeggen. :applaus:
                              Hopelijk ga je dan vanaf nu normaal posten, want hier op het forum zijn leden vanuit héél vlaanderen. Grote groep Limburgers, grote groep uit de Kempen, grote groep van de omgeving van Brugge.
                              En stuk voor stuk aangename mensen, waarvan velen mekaar al IRL ontmoet hebben. :drink:

Wim

Heropvoeden, nee hoor en steek ik geen energie in, is onbegonnen werk in deze tijd.
                                Maar iets in de zin van normen, waardes en respect.

Voeding krijgt tegenwoordig iedereen, maar het woordje op ervoor kent blijkbaar niemand meer.

Humor ,het is duidelijk niet iedereen gegeven. De ene wil me gelijk heropvoeden de andere zegt dat ik een onbeschofte boer ben.
                                  En wie weet hebben ze wel gelijk. :mrgreen: Maar voor zij die de humor er wel van in zagen en me zelfs verdedigden, Thx!

Greetz,
                                  PatrickB. :ass:

Pemig, waterkokert en Antwerpenaar, het kan maar tegen zitten, hoeveel kan een mens verdragen? :mrgreen: :drink:

… En wij maar klagen als het regent …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.