Antwerpenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Antwerpenaar

• Maker
    Discussie
  • Antwerpenaar en daar is zowat alles mee gezegd neem ik aan.
    Enkel watergekoelde P’s in mijn bezit.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Ive

@ Igordiver & Harley G: Mooi verwoord :salut: 😀 :drink:

Welkom Antwerpenaar!
        Vermits jullie in “‘t Stad” altijd de rest van Belgenland wat voor zijn, zullen de meesten onder ons je wel begrijpen ergens in 2016… 😯
        En gaan we je mogen begroeten op één van onze meetings?
        Grtz
        G

Ik geloof dat het opperhoofd een keer heeft gezegd dat het forum vergelijkbaar is met de zee: Soms heb je eb, soms heb je vloed; ik heb in mijn +600 duiken gedoken op het zuid Ari atol in de Malediven waar het fel kan stromen, op elphinstone reef in Egypte waar ge best met een negative entry het water gaat omdat ge anders uit de open zee gevist gaat worden ( enfin,het is te hopen) én last, but not least, bij HW( hoog water) op de Zuidbout in Zeeland waar ik toch op z’ n minst ne keer mijn leven heb zien passeren. Ik heb, zonder natte voeten te krijgen, het gevoel dat er springtij zit aan te komen. :mrgreen:
          Anderzijds zit ik als notoir RAFC supporter vaak op het great oud forum en kom ik daar wel vaker de knaldroge Antwerpse humor tegen en kan ik die best pruimen! Van mijnentwege een langgerekte welkom dus waarbij ik mag hopen dat ge langer leest dan dat ge schrijft. ( das ook Antwerpse humor btw.) :happy:

Spijtig voor hem. Ik heb via dit forum al veel interessante mensen leren kenen,leuke momenten beleeft en kennis vergaard.

Ive

Heb de indruk dat Mowgli niet lang gaat blijven :coolness:

Ik ben inderdaad ook iets beleefder opgevoed.

+1 check :wtf: :wtf: :wtf:

Welkom.Check
                    Kweet niet, maar ik denk dat je een korte respons zal mogen verwachten als je hier gaat vragen stellen.Check

Wim

Niet voor het een of ander, maar als je in r.l ergens voor het eerst binnenkomt bij mensen die je niet kent of jou niet kennen, denk ik toch niet dat jij ook zo reageert en jij je toch wel voorstelt met waarschijnlijk de daarbij behorende handruk.
                      Maar via de digitale wereld kan dit toch niemand meer schelen, en wat maakt het uit, ze kennen mij toch niet. :think:

Verplicht voorstellen: Check
                        Voldoen aan het cliche van een Antwerpenaar: Check

als entree kan dat idd tellen. dus FF wind vanachter :salut:

Een Antwerpenaar komt als “wielertoerist” in Limburg.
                          We moeten vooraf echt niet verduidelijken dat hij de Limburgers voor domme boeren neemt.

Hij stopt met zijn fiets aan een benzinestation in Genk en vraagt de pompbediende: “Wilde gaai ne keer baaitanken”.
                          De bediende laat zich niet uit zijn lood slaan en doet glimlachend alsof hij de fiets vol tankt.
                          “En wilde gaai ne keer maan oole controleren”.
                          En weerom knikt de pompbediende glimlachend en speelt het spel mee.
                          De Antwerpenaar, krom van het lachen, springt op z’n fiets en maakt aanstalten om te vertrekken.
                          Op dat moment geeft de pompbediende hem een daverende saflet tegen zijn oren.
                          “Wa doede gaa naa?” panikeert de Antwerpenaar.
                          De Limburger antwoordt hééééél traag: “Uw deuwr waaar ni goe dich”.

edit: sorry moderatoren, voor het posten in de verkeerde rubriek 😐

[quote=”mowgli” post=221577]Antwerpenaar en daar is zowat alles mee gezegd neem ik aan.
                            Enkel watergekoelde P’s in mijn bezit.[/quote]
                            Ook een heel vriendelijke goeiedag…

Ive

ex-Antwerpenaar heet Antwerpenaar welkom :respect2:

welkom, er zijn er veel uit die streek, hopelijk vind je de tijd enkele fotootjes te posten 😀

Wim

Als jij het zo ziet is daar inderdaad alles mee gezegd. 🙄
                                  welkom dan……………is ook alles mee gezegd. 💡

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.