Antwerpse Classic Salon

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerpse Classic Salon

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Van 5 tot 7 maart kunnen we imho de beste Belgische Oldtimerbeurs gaan bekijken te Antwerpen

Meer info HIER

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
      • ik ga tegen de middag ne keer kijken 😉

Voor wie nog zou gaan vandaag, hier vind je een kortingsbon van 2 euro http://www.bfov.be/index.php?option=com … =1&lang=nl

Wim

Francky, ga eens een pagina terug in dit draadje. 😉

HEY WIM?BEN JE AL NAAR ANTWERPEN GEWEEST?
              Als het de moeite niet is rij ik geen 150km…………………………….

ik ga ook elk jaar naar essen , veel te zien en zekers zijn geld waard , tegenover antwerpen veel te duur voor hetgeen je te zien krijgt
                dus ik bezoek antwerpen niet meer , ik wacht op 9 april dan ga ik naar Essen 😛

De Oldtimerbeurs is volgende maand eerst (Essen) , maar Antwrpen vind ik voor een Belgische beurs niet slecht .
                  Ik ga al de laatste 8 jaren elk jaar erheen .
                  Ben vroeger ook naar Gent (1x) en Maastricht (2x) geweest maar die zijn echt niet de moeite waard .
                  Ik verhueg me er toch op

Wim

Haast jullie niet, wat een waardeloos gebeuren, als ze dit nog een old-timer beurs noemen. 😥

Als je dan eens een klassieker beurs wilt meemaken zo als ze moeten zijn.

http://www.britishcarsandlifestyle.nl/

Gezellig voor de hele familie.
                    Alleen jammer dan het enkel Engels getint is. 😉

ik kom normaal zekers effe een goede dag zeggen op de parking , of de babysit moest zijn kat sturen dan niet he 😉

Komen er nu mensen om 11u zondag op de parking of niet ?
                        Het is maar dat ik weet hoe laat ik ga en of ik moet stoppen of niet .
                        Wij gaan in elk geval zeker zondag .

Helaas 😳

Wim

[quote=”MRD-Porsche”:vopnyx9p]En wat zoek je dan Wim ? Misschien kunnen we helpen? 😉 [/quote]

Een restauratie boek van een Bentley S2 😳

als ik een oppas vind kom ik wel eens tot in wommelgem gereden , vrouwke heeft de nacht, dus er zit een waterkansje in

En wat zoek je dan Wim ? Misschien kunnen we helpen? 😉

Wim

Ik morgen om 14.00 uur als eerste. :mrgreen:
                                  Hoop dan te vinden wat ik zoek.

ik loop er de zondag ook rond, denk dat ik daar rond de middag ga zijn

greetz

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.