Any gadgets connected with Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Any gadgets connected with Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hello

I would like to ask you how gadgets connected with Porsche do you know?
    For example pens, umbrellas etc.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • WB

[quote=”porsche914orange”:27xercqz][quote=”WB”:27xercqz]Pas in Oud-Turnhout nieuwe P-bril gekocht!!!!Vriendelijk man en porsche liefhebber aldaar. Modellen zijn inderdaad op hogerstaande link terug te vinden[/quote]
      oei, bij de verkeerde gekocht 😉
      je moest bij Pascal zijn 😆 8) [/quote]

Verkoopt die niet alleen de p-zonnebrillen? Woont geloof ik ook in “De Vlaanders” Ben al gauw men procentje kwijt als ik daarvoor over en weer moet rijden geloof ik.

GSM

Artikel: http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art= {D180409B-BDAD-47BF-9B3B-1D8932C7309E}

Vorige week in Dallas in de Porsche Design winkel geweest… Mooi spul, maar peperduur… Wel vriendelijke verkoper 😉

[quote=”WB”:26au9aht]Pas in Oud-Turnhout nieuwe P-bril gekocht!!!!Vriendelijk man en porsche liefhebber aldaar. Modellen zijn inderdaad op hogerstaande link terug te vinden[/quote]
            oei, bij de verkeerde gekocht 😉
            je moest bij Pascal zijn 😆 8)

WB

Pas in Oud-Turnhout nieuwe P-bril gekocht!!!!Vriendelijk man en porsche liefhebber aldaar. Modellen zijn inderdaad op hogerstaande link terug te vinden

oeps, moest 356 zijn 😳

hadden ze geen van 365 euro? 😉

tv, koffiezet, golf,toaster,boot van porsche disign,…

Deze winter gezien in een ski shop aan de voet van het skigebied van de Fam. Porsche (Smittenhöhe, Zell am See, Oostenrijk) : de Porsche ski’s.
                      Zullen ook wel elders te koop zijn.
                      Made by Völkl, Germany. Bindingen inclusief.

En de prijs … wat dacht je … 911 euro … 🙂 !

En computer randapperatuur > Lacie externe Harddisks, DVD writers…

Idd zowat vanalles.
                          Van kleding over kalenders naar fietsen en keukenapperatuur etc

boormachine, brillen, kledij, eigenlijk denk ik dat Porsche voor bijna alles al iets ontworpen heeft

fiets
                              sleutelhanger

http://www.porsche-design.com/live/start.PorscheDesign

Sinds kort is er ook een Porsche Design GSM aan het gamma toegevoegd. Prijs om en bij de 1100 euro …

Good Question !
                                  That interests me to ! i will translate in dutch.

Hoeveel en welke Gadgets kennen jullie die Porsche gerelateerd zijn ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.