Any gadgets connected with Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Any gadgets connected with Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hello

I would like to ask you how gadgets connected with Porsche do you know?
    For example pens, umbrellas etc.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • WB

[quote=”porsche914orange”:27xercqz][quote=”WB”:27xercqz]Pas in Oud-Turnhout nieuwe P-bril gekocht!!!!Vriendelijk man en porsche liefhebber aldaar. Modellen zijn inderdaad op hogerstaande link terug te vinden[/quote]
      oei, bij de verkeerde gekocht 😉
      je moest bij Pascal zijn 😆 8) [/quote]

Verkoopt die niet alleen de p-zonnebrillen? Woont geloof ik ook in “De Vlaanders” Ben al gauw men procentje kwijt als ik daarvoor over en weer moet rijden geloof ik.

0

GSM

Artikel: http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art= {D180409B-BDAD-47BF-9B3B-1D8932C7309E}

0

Vorige week in Dallas in de Porsche Design winkel geweest… Mooi spul, maar peperduur… Wel vriendelijke verkoper 😉

0

[quote=”WB”:26au9aht]Pas in Oud-Turnhout nieuwe P-bril gekocht!!!!Vriendelijk man en porsche liefhebber aldaar. Modellen zijn inderdaad op hogerstaande link terug te vinden[/quote]
            oei, bij de verkeerde gekocht 😉
            je moest bij Pascal zijn 😆 8)

0
            WB

Pas in Oud-Turnhout nieuwe P-bril gekocht!!!!Vriendelijk man en porsche liefhebber aldaar. Modellen zijn inderdaad op hogerstaande link terug te vinden

0

oeps, moest 356 zijn 😳

0

hadden ze geen van 365 euro? 😉

0

tv, koffiezet, golf,toaster,boot van porsche disign,…

0

Deze winter gezien in een ski shop aan de voet van het skigebied van de Fam. Porsche (Smittenhöhe, Zell am See, Oostenrijk) : de Porsche ski’s.
                      Zullen ook wel elders te koop zijn.
                      Made by Völkl, Germany. Bindingen inclusief.

En de prijs … wat dacht je … 911 euro … 🙂 !

0

En computer randapperatuur > Lacie externe Harddisks, DVD writers…

0

Idd zowat vanalles.
                          Van kleding over kalenders naar fietsen en keukenapperatuur etc

0

boormachine, brillen, kledij, eigenlijk denk ik dat Porsche voor bijna alles al iets ontworpen heeft

0

fiets
                              sleutelhanger

0

http://www.porsche-design.com/live/start.PorscheDesign

Sinds kort is er ook een Porsche Design GSM aan het gamma toegevoegd. Prijs om en bij de 1100 euro …

0

Good Question !
                                  That interests me to ! i will translate in dutch.

Hoeveel en welke Gadgets kennen jullie die Porsche gerelateerd zijn ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.