Apps voor uitgestippelde zomerritjes?

Home Forum Porsche Talk Apps voor uitgestippelde zomerritjes?

• Maker
    Discussie

• Nicolas Holvoet
    Deelnemer

Beste,

Weten jullie van het bestaan van (al dan niet betalende) apps met leuke, mooi uitgestippelde routes om zomaar, met een oldtimer bijv., te cruisen? Voorlopig behelp ik me met roadbooks van oldtimerrally’s, of via Waze (met uitschakelen rijden via autosnelwegen) en dan een beetje op buikgevoel als ik leuke baantjes vind maar zou dit niet bestaan in één of andere app vorm?

Alvast bedankt voor jullie advies!

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • OSMand+ > android Phone or tablet.
        Offline kaarten downloaden van de landen waar de route passeert.
        Acapella TTS app installeren (anders werkt de nederlandse stembegeleiding niet)

Met myroute > route opslaan als gpx file.
        Versturen naar je mail, dropbox, google drive, ….
        Bestanden offline beschikbaar maken.
        Bestanden kunnen dan via “openen met” > Osmand kiezen.
        Bestand inladen als gpx track.

Hupsakee en klaar, start de route !

Deze week de 6 ritten voor ons uitstapje naar Oostenrijk geïmporteerd in OSMand.

Probeer eens met de zoekfunctie. Ik had hier vroeger een minidraadje waar ik mijn ritjes becommentarieerde. Daar stond ook info omtrent welke apps enzo !

[quote=”Sensa911″ post=270005]www.routeyou.com met behorende app is de enige die ik ken, wel niet veel ervaring mee.[/quote]

Klopt, op die routeyou staan mooie routes (kies voor moto).
            Maar een echte “app” ken ik ook niet. Zelf de route overzetten in Sygic of andere GPS programma is een oplossing, vermoed ik.

Nee die kende ik niet, net gedownload, niet heel veel keuze qua routes maar zeker een goede start! Dit ga ik zeker proberen! Thanks voor de tip!

Porsche GTS routes al geprobeerd?

http://www.routeyou.com met behorende app is de enige die ik ken, wel niet veel ervaring mee.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.