asbestfonds …..= pure oplichterij

Home Forum Zeverhoekje asbestfonds …..= pure oplichterij

• Maker
    Discussie
  • 18 maand geleden kreeg m’n schoonmoeder te horen dat ze longvlieskanker had ……
    ze zou zogezegd elke maand 1500 euro trekken van het ,Asbestfonds’ …
    maar het kon even duren voordat alles geregeld was ……(maar het was toch met terugwerkende kracht tot op het ogenblik dat de longvlieskanker vastgesteld was, dus een echte ramp was dat niet, de wetenschap dat m’n schoonmoeder ten dode opgeschreven was, was veel erger…..)
    bijna elke maand kregen we (m’n vrouw, ik, m’n schoonbroer en z’n verloofde) de boodschap dat het bijna in orde was ……

nu is m’n schoonmoeder overleden (10-03-2008)

tijdens een telefoongesprek met het asbestfonds kreeg m’n schoonbroer te horen : innige deelneming, normaal zou je moeder op het einde van deze maand haar geld gekregen hebben, ook het achterstallige gedeelte, maar aangezien ze nu overleden is, gaat AL het geld terug naar het Asbestfonds….. jullie als erfgenamen hebben geen enkel recht op het geld ❗ ❗
    ze weten daar goed genoeg dat de levensverwachting na de vaststelling van longvlieskanker ongeveer (slechts) 1 jaar is, en ze houden de mensen gewoon aan het lijntje, zodanig dat ze niet meer hoeven te betalen

ps. ik ben echt pissed off (niet voor het geld, we komen niks tekort, maar voor de manier waarop ze iedereen aan het lijntje houden)

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”RSR”:2r882c8w]België het beloofde land zeggen ze dan
      😕 ? ? [/quote]
      JA, voor die vreemde luizen 😈

België het beloofde land zeggen ze dan, mijn kloten ja. 👿
        Voor te betalen zijn we goed maar als zij iets moeten betalen zullen ze het wel trekken tot ze niet meer moeten betalen. 👿
        Ik vraag me soms af waarom iedereen dit blijft slikken.
        😕 ? ?

vandaag (woensdag 8 oktoer) stond er een artikel over m’n schoonmoeder, m’n vrouw en m’n schoonbroer in de krant
          Gazet van Antwerpen (Editie Mechelen Lier) Blz 17

‘k zal da eens inscannen …….

Wim

Heb je al gecondoleerd op het Ned.PF, maar zal je een ding vertellen Ironpatje, het is hier in Nederland precies het zelfde.
            Ben zelfstandige en werd in 2002 ernstig ziek, 36 chemo spoelingen gehad en kon niet meer werken, geen probleem dacht ik ben goed verzekerd.
            Heeft anderhalf jaar geduurd voor ik mijn eerste centjes kreeg, en moet tot op heden elke maand nog een verklaring afgeven aan de verzekering van arts dat ik nog niet genezen ben, anders betalen ze niet.
            Dus je ziet maar, niet alleen in België, en geef je een goede raad. Laat je goed informeren en ga er voor, financieel hoeft het niet zeg je, maar doe het gewoon uit principe, waar je recht op hebt, heb je recht op moet je krijgen.
            Sterkte verder.

Hallo,

Eerst en vooral innige deelneming bij het overlijden van uw schoonmoeder.
              Volgens mij maak je nog steeds aanspraak op deze vergoeding.
              Deze vergoeding werd waarschijnlijk in het leven geroepen op de gemaakte kosten voor verzorging en medicatie gedeeltelijk te dekken.
              Gezien deze kosten effectief gemaakt zijn (eventueel bewijzen met facturen ed) kunnen zij niet zomaar zeggen: sorry, te laat.
              Informeer u hier zeker verder over, uit principe alleen al.

Mvg,

Koen

‘k hoop dat je gelijk hebt, t’is toch 18 X 1500 euro (= 27000 euro !!!!)
                maar van dat geld lig ik niet wakker, t’is alleen de manier waarop ze de mensen proberen blij te maken met een dode mus (of hoe is dat spreekwoord ???, t’kan ook een merel of parkiet of struisvogel zijn, t’was in ieder geval een vogel……….)

Ik zou toch zomaar niet geloven dat je die vergoeding niet alsnog kan krijgen. Tenslotte valt die vergoeding “gewoon” in de erfenis. Toch maar eens navragen bij iemand die er verstand van heeft…

58 jaar ……

tis en blijft een apenland 😕

innige deelneming en sterkte

Is weeral het zoveelste geval van “typisch België” 🙄 .
                        Verder innige deelneming met het overlijden van je schoonmoeder.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.