- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
3 oktober 2012 om 14:17
Hello een vraagske zoals jullie weten (denk ik toch) bezit ik een 987 met 211pktjes dus niet op volle power .. dus wat aan het rondneuzen op het net en kom ik ATM-TUNING tegen.
En een offerte gekregen om hem te chippen : Standaard 211 pk naar 255pk dus +44pktjes
koppel van 270Nm naar 285Nm dus +15Nm en dit voor een prijs van 399euro
Dit was zijn offerte :Bij ATM-Chiptuning heeft u de 100% chiptuning op maat garantie.
Tijdsduur van de optimalisatie
De optimalisatie neemt 2 a 2,5 uur in beslag. Een testbank analyse duurt gemiddeld 30 minuten langer.
De voordelen van ATM-ChiptuningEen vermogenstestbank dat onmisbaar is voor motormanagement software ontwikkeling en zwart op wit analyses.
Bij ATM-Chiptuning wordt u enkel geholpen door experts met verstand van Chiptuning en autotechniek.
Bij ATM-Chiptuning heeft u de mogelijkheid om een aanvullende garantie voor uw nieuwe auto af te sluiten.
Eerlijk advies en een product op maat garantie, voor vrijwel iedere benzine- en dieselvoertuig.
ATM-Chiptuning levert veilige en duurzame producten met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
U rijdt pas naar huis wanneer u 100% tevreden bent.
GarantievoorwaardenFabrieksgarantie overname is een veel gebruikte term die in de praktijk door chiptuning organisaties niet waar te maken valt. Wel heeft iedere ATM-Chiptuning klant recht op de onderstaande garanties;
3 maanden gratis garantie op de motor van uw auto;
5 jaar garantie op de geplaatste ATM software;
10 dagen niet goed geld terug garantie.WAT DENKEN JULLIE HIERVAN ????? 399 EUROOKES
mvg Campi
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.