- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 augustus 2009 om 21:30
Beste porschisten,
even een vraagje over m’n uitlaat van mijn boxster, bij het onderhoud van 120 Dkm had ik besloten om er maar ineens een inox uitlaat onder te laten plaatsen, daar ik ook de extra mooie sound en looks wel kon appreciéren.
Nu de garage waar ik op onderhoud ben geweest ( geen officiéle dealer maar wel enkel verkoop porsche ) wou deze uitlaat leveren en plaatsen, natuurlijk onder mijn voorwaarden dat ik er geen problemen mee zou hebben op de keuring, ” natuurlijk niet mijnheer, dit is een eigen gemaakte uitlaat zonder merk en daar zijn nooit problemen mee op de keuring ” daar deze dealer ook enkele boxsters in onderhoud had staan met deze gelijkaardige uitlaat heb ik hem er onder laten plaatsenNu dus naar de keuring geweest en je kan het al raden!!! afgekeurd voor de uitlaat!!! 👿 ik dus terug naar deze Porsche garage met mijn opmerking en de zaakvoerder komt nu met het verhaal boven dat ik niet naar het juiste keuringsstation ben geweest ” bull-shit ” natuurlijk, dus mijn vraag aan hem is van mij een attest te bezorgen voor deze uitlaat maar hier gaat hij precies liever niet op in?? en stelt voor om dan voor de keuring terug de originele uitlaat te plaatsen!! mits betalen van de werkuren?? toch wel straf verhaal allemaal denk ik zo
Wat is jullie mening hier over?? buiten dat ik natuurlijk de stommerik ben geweest om in eerste aanleg zijn verhaal te geloven
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.